کد خبر: ۸۴۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 10 May 2020

منتخب مردم آستارا برای مجلس یازدهم اعتبارنامه خود را دریافت کرد

تابناک/غلامرضا مرحبا منتخب مردم آستارا برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طی آئینی با حضور مسئولان این شهرستان، اعتبارنامه خود را دریافت کرد.

فرماندار آستارا روز یکشنبه در آئین اعطای اعتبارنامه در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: انتخابات مجلس یازدهم با نقش آفرینی مردم تمام شد و اکنون دوران خدمت به مردم با تفاهم و همدلی آغاز شده است.

حسن رستم زاد بیان کرد: قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون وظایف نمایندگان مجلس است و دولت در کنار مجلس، زمینه پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی را در حوزه های مختلف فراهم می کند.

منتخب مردم آستارا برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم گفت: بسترهای لازم برای توسعه این شهرستان فراهم و خوشبختانه فضای همدلی و اتحاد خوبی بین مسئولان حاکم است.

مرحبا افزود: خدمت به مردم باید باعث سعادت اخروی مسئولان باشد و همه، زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از ولایت فقیه گام بر می داریم.

مرحبا متولد ۱۳۵۶ و دکترای مدیریت استراتژیک است و معاونت اداره کل آموزش و اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران از سوابق  اوست و در انتخابات مجلس یازدهم از ۴۱ هزار و ۱۸ رای ماخوذه از ۸۴ صندوق، با ۱۴ هزار و ۸۳۴ رای منتخب مردم شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و در مجلس شورای اسلامی از یک نماینده یا کرسی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار