رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: 27 هکتار از عرصه فضای سبز کاخ مروارید در حال بازپیرایی و تکمیل است و به زودی برای استفاده شهروندان بازگشایی می شود.
کد خبر: ۸۴۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ 10 May 2020

سلیم نژاد خواستار تعیین تکلیف زمین های بالادستی کاخ مروارید شد

به گزارش «تابناک البرز»؛ اکبر سلیم نژاد در نطق پیش از دستور یکصد و نود و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بازدید از مجموعه کاخ مروارید کرج اظهارداشت: فضای سبز کاخ مروارید و خشک شدن درختان این مجموعه به دغدغه شهروندان کرجی و دوستداران محیط‌زیست تبدیل شده بود که پس از هماهنگی های بعمل آمده مدیریت شهری با میراث فرهنگی و دادستانی میزان ۲۷ هکتار از فضای سبز این عرصه برای استفاده شهروندان در اختیار شهرداری قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: متاسفانه این مجموعه طی سال‌های اخیر رها شده و به فضای سبز کاخ، لطمه اساسی وارد شده بود که با سرمایه‌گذاری‌هایی که شهرداری انجام داد، فضای سبز کاخ احیا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر اینکه کاخ مروارید میراث فرهنگی ماندگاری است که باید حفظ شود، افزود: هم اکنون مدیریت شهری در حال تکمیل تجهیزات داخل فضای سبز همچون روشنایی و صندلی است در این راستا از دادگستری و دادستانی تقاضا داریم که بازدیدی از این مجموعه انجام داه و نسبت به گذشته مقایسه کنند و مابقی فضای این باغ را نیز در اختیار شهرداری قرار دهند تا پس از احیاء مورد استفاده عموم قرار داده شود.

سلیم نژاد بیان کرد: تلاش می‌کنیم این مجموعه به شکل قبل برگردد، از شهردار، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری و همکاران خود در شورای شهر تشکر میکنم که امکان چنین مهمی را فراهم کرده اند.

وی خواستار تعیین تکلیف زمین های بالادستی کاخ مروارید شد و تاکید کرد: با تعیین و تکلیف مابقی زمین ها از ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش گفت: روابط عمومی شورا و شهرداری عملکرد مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر را با انعکاس واقیت ها و عملکردها در حوزه های مختلف شهری، عمرانی، فرهنگی و فضای سبز به رسانه ها و شهروندان اطلاع رسانی کنند.

به گفته سلیم نژاد، احساس مسولیت شهروندان نسبت به اداره امور شهری، همه و همه ما را در اداره هر چه بهتر شهر کمک می کند تا خدمات رسانی بهتر و مطلوبتری در نیل به اهداف عالیه شهرداری و شورای شهر همچنین کسب رضایتمندی شهروندان را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار