مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تا کنون ۱۹۳ نفر از حامیان نیکوکار برای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند در قالب این طرح، سرپرستی کودکان یتیم را در این استان عهده دار شده‌اند ضمن اینکه مردم نیکوکار استان تا آخر ماه مبارک رمضان جهت سرپرستی از ایتام و کودکان یتیم همچنان فرصت دارند.
کد خبر: ۸۴۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 10 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد بیان کرد: این نهاد همزمان با آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام که از نیمه دوم ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد با کمک افراد خیر و نیکوکار برنامه‌هایی را در راستای توجه بیشتر به نیازمندان این استان تدارک دیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ هزار سبد غذایی در بین نیازمندان این استان توزیع می شود.

وی افزود: این نهاد از نخستین روز ماه مبارک رمضان، به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای پویش کمک مومنانه، خدمت رسانی به نیازمندان استان را به صورت جدی مورد توجه قرار داده و در این زمینه در گام نخست اقدام به راه اندازی ۹ آشپزخانه تحت عنوان «اطعام مهدوی» کرده است که روزانه چند هزار پرس غذا با استفاده از کمک‌های مردمی و نذورات آنها تهیه و در اختیار نیازمندان این استان قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: تهیه سبد غذایی برای توزیع در بین نیازمندان این استان را از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ هزار سبد غذایی در بین نیازمندان این استان توزیع خواهد شد که عمده آن مربوط به مناطق روستایی این استان است.

موسی نژاد طرح همیان مولا را از دیگر برنامه‌های این نهاد در طول این هفته عنوان کرد و افزود: در اجرای این طرح که به تأسی از حضرت امیر مومنان علی («ع) صورت می‌گیرد ۲۰ هزار کیسه مخصوص در بین مردم نیکوکار و نوع دوست این استان توزیع می‌شود که نیکوکاران عزیز تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق این کیسه‌ها برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

وی همچنین سرپرستی از ایتام و کودکان یتیم را که طرح اکرام ایتام نام دارد از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و گفت: تا کنون ۱۹۳ نفر از حامیان نیکوکار برای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند در قالب این طرح، سرپرستی کودکان یتیم را در این استان عهده دار شده‌اند ضمن اینکه مردم نیکوکار استان تا آخر ماه مبارک رمضان جهت سرپرستی از ایتام و کودکان یتیم همچنان فرصت دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه این گفتگو با اشاره به اینکه توانمند سازی خانواده‌های مددجو همچنان از سیاست‌های اصلی کمیته امداد است، تصریح کرد: این نهاد هر ساله در قالب برنامه‌های اشتغالزایی چند هزار طرح اشتغالزایی در این استان اجرا می‌کند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار