تعداد زیادی از جاماندگان بعد از اهمیت یافتن سهام عدالت نسبت به عدم امکان ثبت نام و عضویت جدید در این طرح معترض هستند.
کد خبر: ۸۴۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 09 May 2020

چرا امکان ثبت نام جدید سهام عدالت وجود ندارد؟

به گزارش تابناک سمنان: شاید عمده‌ترین موضوعی که این روز‌ها مردم را درگیر خود کرده چرایی عدم ثبت نام جدید برای جاماندگان سهام عدالت در سامانه است. سهامی که از سال ۸۵ تا ۹۲ بیش از ۴۹ میلیون نفر را تحت پوشش خود قرار داد، اما چرا حال دولت برای ثبت نام جدید امکان ندارد؟

پس از آزادسازی سهام عدالت عده‌ای می‌گویند که این سهام حق آن ها بوده و جا مانده اند، در حالی که پیش از آن یا سهام را جدی نمی‌گرفتند و یا در طبقه بندی دولت برای دریافت آن جایی نداشتند.

حالا که آزادسازی سهام عدالت صورت گرفته و امکان خرید و فروش آن در آینده امکانپذیر می‌شود، جاماندگان که شاید فکر نمی‌کردند روزی این دارایی قابل تبدیل شدن به پول باشد نسبت به عدم دریافت آن معترض هستند. 

در این باره رئیس سازمان خصوصی سازی هم می گوید: بار‌ها تاکید کرده ایم که برای ثبت نام افراد جدید در حال حاضر ظرفیت قانونی وجود ندارد و نمی‌توانیم راجع به اضافه شدن مشمولان سهام عدالت اقدامی را انجام دهیم.

در نهایت گفتنی است، فعلا ظرفیت لازم در شرکت های دولتی برای جاماندگان وجود ندارد و در صورت امکان ایجاد ظرفیت جدید این روند زمانبر خواهد بود. قابل تذکر است که افراد نسبت به سودجویی ها در این روزها و اعلام ثبت نام جدید در سایت های خاص آگاه باشند تا در گرداب کلاهبرداری ها گرفتار نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار