کولیوند مطرح کرد؛
نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: در چهار ساله مجلس دهم شاهد تبدیل ایران به قدرت بلامنازع منطقه و ایجاد ثبات قابل قبولی در خاورمیانه هستیم که بخشی از آن نتیجه تلاش ۲۹۰ نماینده فعلی مردم در مجلس بوده است.
کد خبر: ۸۴۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 09 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد جواد کولیوند در کنفرانس خبری مجمع نمایندگان  البرز در مجلس شورای اسلامی که در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به برخی دستاوردهای مجلس دهم در فضای بین الملل اظهار کرد: ثبات وضعیت غرب آسیا یکی از مهمترین دستاوردهای مجلس دهم بوده است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: سال‌هاست برخی ابرقدرت‌ها به دنبال تجزیه عراق، ایجاد زمینه برای جولان نیروهای داعش در سوریه، ایجاد ناامنی در لبنان، یمن، افغانستان و پاکستان هستند که خوشبختانه این تلاش‌ها به واسطه تلاش ایران تا کنون بی نتیجه مانده است.

وی افزود: در چهارساله مجلس دهم شاهد تبدیل ایران به قدرت بلامنازع منطقه و ایجاد ثبات قابل قبولی در خاورمیانه هستیم که بخشی از آن نتیجه تلاش ۲۹۰ نماینده فعلی مردم در مجلس بوده است.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفته که کشور ما  طی سال‌های گذشته مانع از تجزیه خاورمیانه شده که این امر باعث تثبت قدرت آن در منطقه شده است.

کولیوند اضافه کرد: طی سه ماه اخیر طرح سه فوریتی، موثر و یکپارچه‌ای توسط نمایندگان مجلس در رابطه با مقابله شدید ایران با آمریکا به تصویب رسیده و تاثیر آن به زودی مشخص خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش برای استانی شدن انتخابات در لایحه جامع انتخابات گفت: لایحه جامع انتخابات پس از بیش از چهار سال تلاش در نهایت ارائه شد ولی متاسفانه استانی شدن انتخابات در آن دیده نشد.

کولیوند افزود: هر چند نمایندگان در جریان بررسی طرح استانی شدن انتخابات تلاش کردند ایرادات شورای نگهبان در دوره‌های قبل به این طرح را رفع کنند تا شاهد رشد کیفی انتخابات مجلس به موجب تغییرات قانونی باشیم ولی متاسفانه در مجلس دهم این اتفاق نیفتاد.

وی در ادامه با درپاسخ به دلیل رد صلاحیت خود برای شرکت در مجلس یازدهم توضیح داد: حرف‌هایی در سینه دارم ولی امکان بیان آنها وجود ندارد و باید آنها را با خود به گور ببرم.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای دوره بعدی مجلس صلاح به نبود ما بود و ما هم به تصمیم شورای نگهبان احترام می‌گذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار