قاضی تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: با توجه به گزارش دریافت شده مبنی بر عرضه و فروش کالاهای قاچاق، در یکی از خانه‌های استان بیش از 4 هزار قلم لوازم خانگی و آرایشی بهداشتی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۴۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳ 09 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛بابک کشوری نژاد گفت: در پی اطلاع واصله از سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر عرضه و فروش کالای قاچاق لوازم خانگی گشت مشترکی با حضور نمایندگان اداره اطلاعات، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان انجام شد.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از پارکینگ منزل یکی از شهروندان تعداد ۴۶۶۰ قلم انواع لوازم خانگی و آرایشی بهداشتی به ارزش ریالی ۲۵٠ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

قاضی تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: گران فروشی، کم فروشی، قاچاق، عدم درج قیمت، عدم رعایت بهداشت و... عمده تخلفات واحدهای صنفی در استان است که در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان و همچنین از طریق تلفن گویای ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و همچنین شماره ۱۲۴ بازرسی صنعت، معدن تجارت، بازرسان را در جریان تخلفات صنفی قرار دهند، علاوه بر این ادارات تعزیرات حکومتی در کل استان هم به صورت حضوری آماده دریافت گزارش تخلفات صنفی از شهروندان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار