کد خبر: ۸۴۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 08 May 2020
تابناک/مقام مسئول سازمان راهدای و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه محورهای هراز کندوان بعدازظهر امروز یکطرفه می‌شود، گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس بین بیلغان تا کندر سنگین است.
ترافیک سنگین در محور کندوان/ جاده چالوس و محور فیروزکوه یکطرفه می‌شود

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و انسداد احتمالی جاده‌ها بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در محور کندوان حدفاصل بیلغان تا کندر سنگین است. همچنین در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است. 

وی اظهار داشت: در استان تهران محور مسدود که به علت ریزش دچار مشکل شده باشد، نداریم و زمین لرزه شب گذشته مشکلی در این باره ایجاد نکرد و محور تهران - لواسانات نیز همان شب گذشته بازگشایی شد.

* بیشترین ترافیک جاده‌ها بین ساعات 18 تا 19

مقام مسئول سازمان راهدای و حمل و نقل جاده‌ای گفت:‌براساس اطلاعات 2296 دستگاه ترددشمار جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته، کل تردد نسبت به روز قبل در جاده‌ها 1.8 درصد افزایش دارد. در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19، کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد و سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 15 درصد بود. 

* آزادراه کرج - تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور

محرابی نیا اظهار داشت:‌ در شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج - تهران با حدود 124 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بود و پس از آن، آزادراه قزوین - کرج و کرج - قزوین پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور بود. 

* کندوان و هراز بعدازظهر امروز یکطرفه می‌شود

مقام مسئول سازمان راهدای و حمل و نقل جاده‌ای گفت:‌در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 امروز 19 اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است. با اعلام پلیس راه در محل، تردد از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود. 

وی ادامه داد:‌در محور هراز تردد خودرو از ساعت 16 تا 22 امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راه، تردد از ساعت 18 تا 22 امروز از آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه است. 

محرابی‌نیا با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در محور کندوان گفت:‌در محور هراز نیز تردد تریلرها کماکان ممنوع است. 

وی اظهار دا شت: تردد موتورسیکلت نیز تا ساعت 6 روز شنبه 20 اردیبهشت در محورهای فیروزکوه، کندوان و هراز و جاده تهران - سمنان - مشهد ممنوع است. 

* انسداد 9 جاده به دلیل نبود ایمنی

وی اظهار داشت: در حال حاضر 9 محور به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر شمشک - دیزین، رامیان - شاهرود، شهداد - نهبندان، خرم‌آباد - پلدختر، رودبار -کهنوج و محور قزوین - همدان اشاره کرد. 

وی یادآور شد: منطقه یک آزادراه تهران - شمال هر روز از ساعت 19 تا 7 روز بعد به دلیل اجرای عملیات نصب سامانه‌های مدیریت راه و پایش تصویری و سیستم‌های الکترومکانیکال تونل‌ها مسدود و مسیر جایگزین کندوان - هراز و فیروزکوه است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار