حادثه خونین در قائمشهر
اخبار حوزه انتظامی مازندران در 18 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبر نگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۴۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 07 May 2020

 اخبار حوزه انتظامی مازندران در 18 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبر نگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .

بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه  99/2/18 به این شرح می باشد:

 کشف 40 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در آمل 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 40 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در عملیات مشترک پلیس آگاهی استان، انتظامی شهرستان های نور، آمل و یگان حفاظت منابع طبیعی خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی دستور با اعلام این خبر ف گفت: در راستای مقابله با قاچاق چوب آلات جنگلی و فرآوردهای چوبی در سطح شهرستان آمل، ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان های نور، آمل و یگان حفاظت منابع طبیعی، طرح کنترل ونظارت بر کارگاه های چوب بری و عرضه محصولات و فرآوردهای چوبی را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران با بازرسی از وادهای کارگاهی چوب بری موفق به کشف بیش از 40 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق شدند . 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از توقیف 8 دستگاه وانت نیسان و دستگیری 12 متهم به قاچاق چوب خبر داد و افزود: در این طرح تعدادی از واحد های کارگاهی متخلف شناسایی و پلمب شد. 

وی افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این مقدار چوب مکشوفه بک میلیارد ریال برآورد شده که اموال به منابع طبیعی تحویل شد. 

سرهنگ دستور با بیان اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی داردف از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق چوب مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند. 

 انهدام باند سارقان منزل و ویلاهای خالی از سکنه در محمودآباد 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از انهدام یک باند حرفه ای سرقت منزل و ویلاهای خالی از سکنه با 33 فقره سرقت در شهرستان محمودآباد، خبر داد . 

سرهنگ سیدجعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل و ویلاهای خالی از سکنه در شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی محمودآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند حرفه ای سرقت در آن شهرستان شدند .

سرهنگ ساداتی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی 2 نفر از سردسته های اصلی این باند را دستگیر کردند .

وی در ادامه، اظهار داشت: سردسته های اصلی این باند که تاکنون با فروش اموال مسروقه چندین خودروی سواری برای اعضای باند خریداری و اقدام به سرقت در حد وسیعی از این شهرستان و سایر شهرستان های همجوار می کردند، تاکنون به 33 فقره سرقت در شهرستان های فریدونکنار، آمل، نور و نوشهر اعتراف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در ادامه این عملیات خبر داد و گفت: ضمن دستگیری چندین نفر از سایر همدستان متهمان، این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در محور هراز 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از توقيف يک دستگاه کامیون رنو حامل 10 هزار ليتر سوخت قاچاق در محور هراز خبر داد. 

 سرهنگ "علیرضا قدمی " با اعلام اين خبر، گفت: در راستای برخورد با قاچاق سوخت در محور هراز، ماموران پلیس راه " لاریجان – امام زاده هاشم " در محور مواصلاتی هراز موفق شدند ، يک دستگاه خودروي کامیون رنوحامل سوخت قاچاق را شناسايي و توقیف کنند.

وی تصریح کرد: در بازرسي از این خودرو بیش از10 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به دستگيري راننده خودرو از تحويل وی به مرجع قضائي خبر داد و افزود: پلیس راه در کنار دیگر عوامل انتظامی با هرگونه قاچاق سوخت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 دستگیری سارق دریچه های مخزن فاضلاب در بابلسر 

فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری سارق دريچه های مخزن فاضلاب با 15 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ"حسین اسدی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دریچه های مخزن فاضلاب در بابلسر که منجر به وقوع حوادث ناگوار نظیر سقوط افراد و وسایل نقلیه به داخل دریچه ها شده بود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان، بابلسر تصريح كرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 این فرماندهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر كردند.

سرهنگ اسدی، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی ها به 15 فقره سرقت دریچه های فاضلاب در سطح شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی بابلسر در پایان از شهروندان خواست: درحفظ نظم و امنیت شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه پلیسی 110 اطلاع دهند.

 دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه ای اموال و قطعات داخلی خودرو با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد . 

 سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت امال و قطعات داخل خودروها در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت شامل سرقت خودرو، قطعات داخلی خودروها در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 دستگیری سارق اماکن خصوصی با 5 فقره سرقت در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصی با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ ناصر علی صفر پور در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور، افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

صفرپور ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 کشف دستگاه های تولید ارز دیجیتال در نور 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 13 دستگاه تولید ارز دیجیتال با متعلقات آن در یکی از کارگاه های تولیدی این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نصب و بهره برداری از دستگاه بیت کوئین توسط افرادی در شهرستان نور، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهمان را که با تشکیل باندی 5 نفره اقدام به نصب و بهره برداری از تجهیزات تولید ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی کرده بودند، شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت آنان 13 دستگاه تولید ارز دیجیتال با متعلقات کامل آن، در مجموع به ارزشی بالغ بر یک میلیارد ریال کشف کردند .

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور است .

فرمانده انتظامی شهرستان نور، همچنین اظهار کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری هاست.

 حادثه رانندگی با 2 کشته در قائم شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از وقوع حادثه رانندگی با 2 کشته در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "مهدی خادمی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: بامداد روز گذشته، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در سه راه جویبار این شهرستان بلافاصله ماموران کلانتری 11 به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر، افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک خودروی کامیون با یک خودروی نیسان به وقوع پیوست، خودروی وانت نیسان طعمه حریق شد.

سرهنگ خادمی، خاطر نشان کرد: بر اثر این حادثه راننده و سرنشین خودروی نیسان به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و علت تامه این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی، در خاتمه با اشاره به این که عدم رعایت مقررات رانندگی هرچند کوتاه فاصله‌ بين مرگ و زندگي يا نقص عضو و سلامتي است به رانندگان توصیه کرد: با رعايت قانون راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث تلخ و ناگوار برای خود و سایرین جلوگیری کنند.

 


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار