رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در استان فارس تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۴۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 07 May 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در استان فارس تدارک دیده شده است.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد رضایی با بیان مقام و فضائل کریم اهل بیت (ع) گفت: از روز قبل از میلاد امام حسن (ع) برنامه‌های فردی و خانوادگی برای استفاده مردم پیش‌بینی شده است.
رضایی گفت: روز جمعه ۱۹ اردیبهشت مصادف با ۱۴ رمضان آیین تعویض پرچم گنبد آستان حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود و پرچم کریم اهل بیت (ع) مزین به نام امام حسن مجتبی (ع) برفراز گنبد آستان مقدس به اهتزاز در خواهد آمد.
وی با بیان اینکه در وضعیت فعلی می‌توان از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های دیداری و شنیداری نهایت استفاده را کرد، گفت: در شب میلاد دومین امام شیعیان، توسل و قرائت خانوادگی زیارت امام بی حرم دقایقی قبل از ساعت ۲۱ همزمان با پخش مستقیم از آستان قدس رضوی، حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
این مقام مسئول ادامه داد: ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۰ اردیبهشت مصادف با ۱۵ رمضان در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) نیز ویژه برنامه‌ای به همین مناسبت همراه با پخش از مأذنه‌های مساجد و سیستم صوت بقاع متبرکه خواهیم داشت که این برنامه از طریق رادیو معارف به صورت سراسری پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار