فردین حکیمی در مورد برطرف شدن مشکلات محیط زیستی در استان البرز اظهار داشت: در سال‌های گذشته در راستای نظارت بر فعالیت شهرک های صنعتی و راه اندازی تصفیه خانه برای وارد شدن آسیب‌های کمتر به محیط زیست کم کاری هایی صورت گرفت که در سال‌های اخیر با پیگیری‌های صورت گرفته کارهای خوبی انجام شده است اما مشکلات به صورت کامل برطرف نشده است.
کد خبر: ۸۴۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 07 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیرکل محیط زیست استان البرز گفت: با پیگیری‌های مختلف تصفیه خانه شهرک صنعتی هشتگرد راه اندازی شد، شهرک صنعتی سپهر در حال احداث تصفیه خانه است در شهرک صنعتی پیام ماهدشت نیز سال گذشته عملیات اجرای ساخت تصفیه خانه آغاز شده، در شهرک صنعتی کوثر نیز اکنون تصفیه خانه فعال دارد اما دو شهرک صنعتی نظرآباد و اشتهارد دارای تصفیه خانه هستند اما علی رغم انجام اصلاحیه‌ها استاندارد نبوده و مشکل دار است.

وی با عنوان اینکه تلاش‌های مختلف در راستای وارد شدن آسیب کمتر به محیط زیست در زمینه‌های مختلف تلاش کنیم بیان کرد: در حال حاضر شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس  تصفیه خانه ندارد و پیگیری‌های قضائی در این زمینه در حال انجام است.

حکیمی با بیان اینکه سمن‌ها به عنوان بازوان پرتوان محیط زیست هستند گفت: سمن‌های بسیاری با محیط زیست همکاری می‌کنند که تنها سه سمن دارای مجوز بوده و مابقی در حال  دریافت مجوز هستند.

وی عنوان کرد: عمده دغدغه‌های محیط زیستی این گروه‌ها مردم نهاد در استان البرز  احیای تالاب صالحیه، آسیب‌های شهرک‌های صنعتی، حمایت از حیوانات و سگ‌های بلاصاحب، فضای سبز و پسماندها و سایت‌های دفع زباله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار