نماینده ولی فقیه در استان
حجت الاسلام حسینی : الان به نیروهای خوب و ارزشی نیازمند هستیم چون به لحظه موعود نزدیک می شویم . دشمن روی نیروهای مقاوم ما متمرکز شده است و می خواهد پایگاه های مقاومت ما را بزند و این پایگاه ها هم دست شما معلمان است.
کد خبر: ۸۴۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 06 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده ولی فقیه در استان در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان که به صورت ویدیو کنفرانس در سالن دولت استانداری برگزار شد گفت : معلمین ما در راستای نظام اسلامی حرکت می کنند .
حجت الاسلام حسینی افزود : امروز در یکی نقطه مهم تاریخی از تاریخ بشر قرار داریم چرا که انقلاب تاریخی صورت گرفته است ، دشمنی های تاریخی با ما می شود و آینده ای تاریخی در انتظار ما است .
وی ادامه داد : همه دنیا منتظر آینده هستند اما دیدگاه ما در انتظار ، متفاوت تر از دیگران است چرا که ما علاوه بر انتظار در حال آماده شدن برای آن روز تاریخی هستیم.
حجت الاسلام حسینی گفت : ظهور مهدی موعود (ع) ، روزی تاریخی است که انبیا و اولیا هم منتظر آن هستند تا ان روز بیاید و دنیا پر از عدل شود.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت : بی شک رسالت ما و معلمین ما در چنین مسیری است و باید تلاش کنیم دانش اموزانی برای چنین شرایطی تربیت کنیم . دانش آموزانی شایسته و آماده ظهور تربیت کنیم.
وی ادامه داد : انقلاب ما را دانش آموزان به نتیجه رساندند و ما چهل سال است که در مقابل دشمن مقاومت می کنیم.
حجت الاسلام حسینی گفت : پیروزی انقلاب ما از داشتن مردم و دانش اموزان خوب بوده است و شهدای ما قبل و بعد از انقلاب همه مرهون تلاش معلمان گرامی است.
نماینده ولی فقیه در استان خطاب به معلمین گفت : اکنون و در گام دوم هم ، انقلاب به تلاش شما نیازمند است . شما معلم نمونه هستید و ما هم از شما تشکر می کنبم اما الان مسئولیت شما بیشتر است .
وی افزود : الان به نیروهای خوب و ارزشی نیازمند هستیم چون به لحظه موعود نزدیک می شویم . دشمن روی نیروهای مقاوم ما متمرکز شده است و می خواهد پایگاه های مقاومت ما را بزند و این پایگاه ها هم دست شما معلمان است.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد : معلم ریاضی فکر نکند فقط ریاضی درس می دهد بلکه باید بر این نکته آگاه باشد که دارد معنویت و اخلاق هم تدریس می کند .
وی افزود : صنعت و علم بدون معنویت و اخلاق به جایی نمی رسد و دشمن هم تمام سرمایه گذاری خود را روی حمله به معنویت و اخلاق مدارس متمرکز کرده است.
لازم به توضیح است در پایان این مراسم مناطق مختلف که به صورت ویدیو کنفرانس حضور داشتند از معلمین نمونه خود تجلیل کردند . ضمن اینکه در این آئین از ۱۴ تالیف فرهنگیان استان رونمایی شد.
دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
تاریخ قضاوت خواهم کرد .سفرهای مردم خالی و جیب های مسعولین پر پول .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار