کد خبر: ۸۴۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 06 May 2020
 

تابناک/مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۷ قمارباز در رشت

سرهنگ علی صداقت، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان از دستگیری ۱۷ قمارباز در شهرستان رشت خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر برپایی مکان قماربازی در یک باب منزل مسکونی و ایجاد مزاحمت برای اطرافیان در شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی قضایی به محل اعلامی اعزام شدند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی گیلان اظهار داشت: در بازرسی از مکان مورد نظر ۱۷ نفر حین قماربازی دستگیر و ۳ بسته آلات و ادوات قمار و مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

سرهنگ صداقت تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

اعتراف سارقان به ۶ فقره کیف قاپی در رشت

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: ۲ کیف قاپ با اعتراف به ۶ فقره سرقت در رشت دستگیر شدند.

او افزود: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در سطح شهرستان رشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد ۲ نفر به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت با تردد در مناطق خلوت شهر و گذرگاه‌های عابر پیاده اقدام به سرقت کیف دستی و موبایل عابران پیاده می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه کارآگاهان پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی محل اختفاء سارقان را در یکی از محلات رشت شناسایی کردند، گفت: ۲ سارق با هماهنگی قضایی دستگیر و موتورسیکلت آن‌ها کشف شد.

سرهنگ شعبانی افزود: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس منکر هرگونه جرمی شدند، اما در مواجهه با مستندات و ادله موجود لب به اعتراف گشوده و به ۶ فقره کیف قاپی با یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

او تصریح کرد: سارقان ۲۱ و ۳۱ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شهروندان خواست: در هنگام عبور از کوچه‌های خلوت، اطراف بانک‌ها و مراکز خرید مراقب سارقان کیف قاپ و به ویژه موتورسواران باشند و همچنین از شمارش وجه نقد در انظار عمومی خودداری کنند.

دستگیری سارق اماکن در رودسر

سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی رودسر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در سطح این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رودسر با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهرستان رودسر اعتراف کرد، اظهار داشت: سارق ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از شهروندان خواست: ضمن تجهیز اماکن خود به قفل‌های مطمئن و دوربین مداربسته در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری یک سارق با ۱۱ فقره سرقت در شفت

فرمانده انتظامی شفت از دستگیری یک سارق با ۱۱ فقره سرقت منزل، معابر و اماکن خصوصی در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی شفت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، معابر و اماکن خصوصی در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی یک متهم و مخفیگاهش را شناسایی کردند.

او با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شده و متهم را دستگیر کردند، اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت منزل، ۳ فقره سرقت معابر و ۴ فقره اماکن خصوصی در شهرستان شفت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با بیان اینکه سارق ۴۲ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: هشدار‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند.

کشف بیش از ۳ کیلوگرم مواد مخدر در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۳ کیلو و ۴۶۷ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع با شناسایی منزل یکی از متهمان، ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، یک کیلو و ۴۶۷ گرم تریاک را کشف و متهم ۷۱ ساله را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه مشخص شد که همدست این فرد قصد ورود مواد مخدر به لاهیجان را دارد، اظهار داشت: متهم ۴۵ ساله دیگر این پرونده حین تردد با یک دستگاه خودرو ال نود در شهرستان لاهیجان شناسایی و دستگیر و ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در رشت

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان رشت کشف شد.

سرهنگ علی احمدپور، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروی پژو آردی متهم را در شهر رشت شناسایی و متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم ۳۰ ساله دستگیر شد.

سرهنگ احمدپور با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار