حجت الاسلام والمسلمین علیرضا قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان با حضور در دفتر استاندار خوزستان با دکتر شریعتی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۴۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 05 May 2020

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی در این دیدار با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در این ماه ضیافت الهی ؛ گزارشی از عملکرد شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان در دوران شش ماهه ریاست خود بر این شورا ارائه داد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های استاندار خوزستان در حوزه تعظیم شعائر الهی در استان خوزستان برضرورت ارتقای بصیرت و تبیین ارزش های انقلاب و اسلامی در استان تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی یادآور شد: برگزاری راهپیمایی ها و تجمعات انقلابی و اسلامی در استان باید با انسجام و هماهنگی بین بخشی ادارات ؛ دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی و مشارکت همه اقشار جامعه صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان بیان داشت : برگزاری راهپیمایی و تجمعات انقلابی باید با آگاهی بخشی و بصیرت جوانان از ارزش های انقلاب و اسلام توامان باشد.

دکتر شریعتی استاندار خوزستان نیز با تقدیر از تلاش های رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان در برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و مراسم با شکوه تشییع پیکر سردار دل ها شهید سلیمانی در اهواز و آبادان گفت: برگزاری مراسم باشکوه و کم نظیر تشییع پیکر سردار سلیمانی تبلور قدرشناسی و استکبار ستیزی مردم ولایت مدار استان خوزستان بود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان افزود :  امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی نیاز دارد تا بتوان در سایه همدلی به مردمی که هیچ گاه مشکلات را پای نظام و انقلاب نمی نویسند ، بهترین خدمات را ارائه کرد.

استاندار خوزستان گفت: امروز خدمت رسانی به مردمی که با وجود تمامی مشکلات پای انقلاب ، ارزش های اسلامی و نظام ایستاده اند افتخاری است که باید از آن در جهت رفع مشکلات جامعه استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار