کد خبر: ۸۴۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 04 May 2020

طرح ملی "ماه من همکلاسی من" در گیلان به اجرا درآمد

تابناک/ مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ملی "ماه من همکلاسی من" در این استان به اجرا درآمد.

محمد لطیفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح "ماه من همکلاسی من" از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و با هدف تقویت بنیه اعتقادی و معنوی دانش آموزان در منزل با تاکید بر بهره مندی مناسب از فراغت های فردی به اجرا درآمد.

وی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت مناسب فضای مجازی برای قطع نشدن ارتباط دانش آموزان با هم، با توجه به شرایط فعلی و عدم امکان برگزاری جلسه ها و گردهمایی های حضوری، افزود: برگزاری جلسه های هیئت مجازی انصارالمهدی(عج)، طرح همخوانی و ختم دسته جمعی قرآن کریم و به اشتراک گذاری کلیپ و برنامه های ویدئویی متناسب با این ایام در فضاهای مجازی مرتبط با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از برنامه های این طرح است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان خاطر نشان کرد: گفت و گوی برخط با سخنرانان مطرح کشوری با تاکید بر پاسخگویی به شبهات مذهبی، معرفی کتاب های متناسب با این ایام و برگزاری پویش ملی کتابخوانی با محوریت کتاب "آزادی معنوی" ویژه شبکه پشتیبان و کتاب "باغ طوطی" ویژه دانش آموزان از دیگر برنامه های این طرح است.

وی با بیان اینکه نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بر شرکت فعال و تعریف شده اتحادیه و اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان در رزمایش مواسات تاکید دارند، اضافه کرد: دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی در جمع آوری نذورات پیشگام بودند ضمن اینکه خودشان کمک های بزرگی انجام دادند، در راستای تشویق والدین خود و سایر دانش آموزان و مشارکت در کارگروه های جهادی بسیار فعال هستند.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار