رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت که تقسیمات مرزی این شهرستان و فردیس نیازمند بازنگری است و اعتراض برخی ساکنین بومی شهر را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۸۴۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ 04 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ منصور وحیدی در ابتدای صد و نود و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور علی درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه جدایی فردیس و کرج در فضایی احساسی صورت پذیرفت و اقدامی غیرکارشناسی بود که خسارت های مادی و معنوی را برای ساکنین هر دو شهرستان به همراه داشت.

وی اذعان داشت: در تقسیمات مرزی حوزه سرحدآباد در بین کرج و فردیس قرار گرفته که این موضوع روند خدمت رسانی به ساکنین این منطقه را تحت الشعاع قرار می دهد و این عزیزان به عنوان ساکنین بومی شهر خواستار بازگشت به شعاع خدماتی و جغرافیایی کرج هستند که خواسته ای به حق است و امیدواریم مسئولان بالای خط راه آهن را به شهر کرج واگذار نمایند.

این مسئول عنوان کرد: در بحث تملکات و آزادسازی ادامه بلوار شورا در حوزه استحفاظی منطقه 10 شهرداری کرج نیز اقدامات خوبی صورت گرفته که برای رفع معارض یک باب پمپ بنزین و چند پلاک تجاری دیگر نیاز به حمایت و رایزنی مسئولان وجود دارد که حضور معاون محترم استاندار در جلسه را مغتنم شمرده و پیگیری موضوع را از ایشان خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار