معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۲۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی جدید در راه‌های مواصلاتی استان در حال احداث هستند.
کد خبر: ۸۴۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 10 May 2020

محمدطلا شجاعی با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر ۲۲ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های مواصلاتی استان در حال احداث هستند و تلاش می‌شود طی سال جاری ۱۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی از این تعداد افتتاح و به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان فعال هستند، افزود: این اداره‌کل بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در سال جهش تولید، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه احداث راه‌های دسترسی و نصب تابلوی اطلاع رسانی به صورت کمک بلاعوض به مجتمع‌های خدماتی رفاهی که دارای پیشرفت فیزیکی مناسب و در آستانه بهره‌برداری هستند، تخصیص می‌دهد.

معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: ۴۲ مجتمع خدماتی دیگر نیز در حال سپری کردن مراحل اداری و انجام استعلامات هستند تا پس از دریافت این مجوزها، نسبت به ساخت آن‌ها اقدام شود.

شجاعی خاطرنشان‌کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاه بین راهی با بهره‌مندی از امکاناتی چون جایگاه سوخت (بنزین و گازوئیل)، نمازخانه، اتاق کودک و مادر، رستوران، فروشگاه خدمات خودرویی، سرویس بهداشتی زنانه و مردانه، فضای سبز و پارکینگ، ضمن تامین نیازهای ضروری مسافران و وسایل نقلیه و همچنین ایجاد اشتغال، زیربنای حمل و نقل جاده‌ای و توسعه گردشگری به حساب می‌آیند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار