مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اعلام کرد: بارندگی شدید همراه با سیل هفته جاری حدود ۲۵۰ میلیون تومان به تاسیسات برق‌رسانی شهرستان‌های مختلف این منطقه خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۸۴۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 30 April 2020

عصر یکشنبه تا روز دوشنبه هفته جاری مناطقی از شهرستان های غربی مازندران بویژه ارتفاعات کوهستانی شاهد بارندگی شدید ، طغیانی شدن رودخانه ها و در پی آن جاری شدن سیل بود که متاسفانه این بلای طبیعی علاوه بر خسارت به تاسیسات و تجهیزات برق رسانی به دیگر زیرساخت های این منطقه از جمله راههای ارتباطی و پل هاخسارت واردکرد.

کیوان فرح زاد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه متاسفانه سبب شکستگی و آب بردگی تعدادی زیادی از تیرک های برق ، پارگی سیم خطوط اصلی و آسیب دیدگی شدید خطوط بیست کیلو ولت در مناطقی از جمله بخش مرزن آباد حوالی "کندوان " ، روستای "منجیر " بخش کجور ، "منطقه "لگا" در مسیر ارتفاعات رامسر شد.

وی ، افزود : شدت این بارندگی به حدی زیاد بود که سبب آسیب دیدگی خط اصلی بیست کیلو ولت تغذیه کننده ایستگاه فوق توزیع "نیمای " شهرستان آمل و نیز بخشی از خطوط رینگ ورودی بخش مرزن آباد مسیر نِسِن به کمر بُن ، از سمت مرزن آباد چالوس به منطقه بلده شهرستان نور شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت : در پی وقوع این حادثه شماری از بهره برداران شهرستان های آسیب دیده با همکاری دیگر مسئولان معاونت بهره برداری این شرکت در قالب چندین اکیپ عملیاتی به مناطق سیل زده اعزام شدند و نسبت به ترمیم پارگی سیم های خطوط اصلی و نیز تعویض تیرک های برق آسیب دیده اقدام نمودند و برق شماری از مشترکان شهرستان چالوس و منطقه بلده نور که قطع شده بود در پی این اقدامات وصل شد.

شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران به دستکم ۶۲۸ هزار مشترک خانگی ، عمومی ، کشاورزی ، صنعتی و سایر مصارف که در برگیرنده ۹ شهرستان گردشگرپذیر در غرب مازندران است ، خدمات ارائه می دهد.

مازندران از ۲ شرکت توزیع نیروی برق یکی در ساری مرکز استان و دیگری در شهرستان نوشهر برخوردار است.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار