دکتر حسین کریم در خصوص اینکه مطرح می‌شود کرج جزو شهرهایی است که طی دو هفته اخیر مورد فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا نداشته است، گفت: این موضوع صحت ندارد، طی دو هفته گذشته تنها یک روز میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در استان صفر شد، در دیگر روزها حداقل یک تا دو مورد فوتی گزارش شده است.
کد خبر: ۸۴۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 29 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم شیب ابتلا به کرونا در استان البرز کاهش یابد، گفت: امیدوار هستیم به وضعیت سفید دست پیدا کنیم.

وی گفت: پس از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و باز شدن ادارات و مغازه‌ها در استان با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا مواجه هستیم.

دکتر کریم اضافه کرد: طی چند روز اخیر با افزایش تعداد مراجعات سرپایی و افزایش تعداد بیماران بستری شده مواجه هستیم.

وی با تاکید دوباره بر اینکه آمار بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان طی روزهای اخیر افزایش یافته است، گفت: طی سه روز گذشته تعداد بیماران بستری شده از ۲۷۵ نفر به صورت تدریجی به حدود ۳۱۵ نفر رسیده که نگران کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن ابراز خرسندی از اینکه حال بیماران بستری شده وخیم نیست، گفت: اگر شیب بیماری کرونا در استان بیش از این افزایش یابد در تصمیم گیری های بعدی برخی موارد لحاظ خواهد شد.

دکتر کریم در پاسخ به این سوال که آمار مراجعات در کدام شهرستان بیشتر است، گفت: شهرستان اشتهارد طی دو هفته اخیر بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است همچنین در محلات حصار و باغستان کرج که با تراکم جمعیت رو به رو هستیم آمار مراجعات بیشتر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار