معاون گردشگری میراث فرهنگی استان مرکزی:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از آغاز به کار تدریجی هتل‌های استان و آژانس های مسافرتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ 28 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید حسن حسینی افزود: با توجه به مصوبه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان که با حضور استاندار برگزار شد دفاتر خدمات مسافرتی و تاسیسات گردشگری استان فعالیت خود را از سر گرفتند.
وی یادآورشد: با توجه به بازگشایی این تاسیسات، نظارت‌های بهداشتی با قوت بیشتری از سوی ناظران معاونت گردشگری و سایر دستگاه‌های ناظر اعمال می‌شود.
او گفت: امید می رود گردشگری به زودی همچون گذشته در ایران و دنیا به حالت قبل باز گردد.
معاون گردشگری استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت‌ماه ترددهای بین استانی آغاز شده است افزود: در این ایام نظارت بر فعالیت‌های گردشگری با توجه ویژه به‌سلامت مردم، هدف و اولویت اصلی ما خواهد بود.
او گفت: دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها و مراکز اقامتی در صورت تمایل می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌شده خدمات خود را به مردم ارائه و به‌صورت تدریجی آغاز به کار خود را اعلام کنند.
حسینی ادامه داد: ظرفیت‌های گردشگری اکوتورسیم در استان مرکزی در این فصل بسیار متنوع است و این سرزمین ناشناخته یکی از مناطق بکر ایران در صنعت گردشگری اکوتوریسم محسوب می‌شود.
معاون گردشگری استان مرکزی افزود: استان مرکزی مراسم آئینی سنتی مذهبی دیرینه دارد و خیلی از این آیین‌ها از گذشته‌های دور به ما رسیده است، همین قدمت بالا بر جذابیت این آیین‌ها افزوده و خیلی از گردشگران تمایل دارند آن را از نزدیک مشاهده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار