مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت : با افرادی که محصولات را با غیر قیمت مصوب عرضه می کنند بشدت برخورد می شود. 
کد خبر: ۸۴۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 03 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکزخوزستان، بیرانوند شامگاه در برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستنان افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ضیافت برای نظارت و بازرسی بر مراکز صنفی آغازشده است.

وی ادامه داد: به افرادی که قصد دارند از وضعیت شیوع کرونا سوء استفاده کرده و به مردم اجحاف کنند با آنها طبق قانون برخورد می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان بیان کرد  در اهواز و سایر شهرستانها تیم هعای مشترک تعزیرات، سازمان صمت،اتاق اصناف و سایر دستگاه های مربوطه بر بازار نظارت می کنند و در آنجا حکم اجرا می شود.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان نیز در این برنامه گفت: برخی اقلام وکالا های اساسی از جمله برنج، شکر وحبوبات با ارزدولتی چهار هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می شد که در فروردین ماه امسال از ارزدولتی خارج شد.

ناصریان افزود: همین نوسانات ارزی موجب افزایش برخی اقلام وکالاهای اساسی شد.

وی بیان کرد: شکر هم به صورت بسته های شکر خانوار و با نرخ مصوب توزیع می شود و یکی از علل کمبودهای این محصول در چند مدت اخیر واردات شکرازدیگر استانها بود و سالانه ۱۱ هزار تن سرانه مصرف شکر خانگی استان است که برای حل کمبود آنباید شکر از دیگر استانها وارد کنیم.

جباری،معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان گفت:در ایام تعطلیلات نوروز بازرسان تواسنتند ۳۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و پنج هزار تن برنج و شکر را کشف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار