مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه ۴ دستگاه خودرو فاقد مدارک گمرکی در شیراز کشف شده است، گفت: شعبه رسیدگی کننده حکم ضبط ۴ دستگاه خودروی مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۴ میلیارد ریالی متهم را صادر کرد.
کد خبر: ۸۴۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 26 April 2020

تابناک فارس به نقل از میزان: علی مبشری با اشاره به دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری ۴ دستگاه خودرو فاقد مدارک گمرکی در یک ملک شخصی واقع در شهر شیراز، گفت: مامورین انتظامی با اخذ مجوز قضایی، خودرو‌های مکشوفه را توقیف و یک نفر را در این رابطه بازداشت کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه پرونده تعزیراتی برای فرد بازداشت تشکیل شد، ادامه داد: این پرونده جهت رسیدگی به شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان ارسال شد که با احضار متهم به شعبه و بازجویی از وی تحقیقات گسترده‌ای پیرامون موضوع صورت گرفت.

مبشری افزود: متهم پرونده طی مراحل اولیه بازجویی اسناد و مدارکی را به شعبه ارائه و ادعا کرد که خودرو‌ها را قانونی وارد کشور کرده که با این ادعا، شعبه مذکور مدارک ارائه شده را جهت بررسی به گمرک استان ارسال کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد:نهایتا پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که مدارک ارائه شده جعلی و فاقد اعتبار بوده و خودرو‌ها نیز بدون پرداخت عوارض گمرکی و غیرقانونی وارد کشور شده است.

مبشری در ادامه از محرز شدن تخلف متهم پرونده خبر داد و گفت: شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ۴ دستگاه خودروی مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۴ میلیارد ریالی متهم داد.

برچسب ها: تعزیرات ، کشف ، خودرو ، قاچاق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار