منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس یازدهم گفت: از غرب تا شرق گلستان کاری برای گردشگری انجام نشده و اگر به این بخش توجه داشته باشیم مشکل اشتغال مردم استان حل خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 26 April 2020

رمضانعلی سنگدوینی شامگاه شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار گرگان، اظهار داشت: ما با تمام وجود در خدمت شورای شهر و شهرداری هستیم و اتفاق نظر مجمع نمایندگان گلستان این بود که پیگیر مشکلات و مطالبات تمام شهرهای استان باشیم.

وی افزود: اقتصاد اولویت نخست مجلس است زیرا بودجه کشور امسال شرایط خوبی ندارد و با کسری بودجه روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی مردم بسیار سخت شده است، ادامه داد: تمام نمایندگان گلستان در مجلس برای نوکری آمده‌اند و پس از چهار سال ثابت خواهد شد که ما هیچ منفعتی نداشته‌ایم.

 

منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم با اشاره به حوزه گردشگری و جذب سرمایه‌گذار، گفت: عدم جذب سرمایه‌گذاران یکی از مهم‌ترین ضعف‌های گلستان و گرگان است در حالی که مواهب بالقوه و بالفعل زیادی در استان و گرگان داریم.

سنگدوینی تصریح کرد: از غرب تا شرق گلستان کاری برای گردشگری انجام نشده و اگر به این بخش توجه داشته باشیم مشکل اشتغال مردم استان حل خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری برای احقاق حق تیم بسکتبال شهرداری گرگان، خاطرنشان کرد: در جلسه با معاون پارلمانی و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان عنوان کردیم بسکتبال گرگان یک سرمایه اجتماعی است و از پول مردم برای آن هزینه می‌شود، نمی‌گذاریم حق بسکتبال گرگان خورده شود.

وی در پایان گفت: برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی خیلی کم به مردم احترام می گذارند در حالی که باید پاسخگوی مردم باشند و من این موضوع را به استاندار هم اطلاع دادم که هر فردی می‌خواهد مدیر شود باید توسط منتخبان مردم بررسی شده باشد.

منبع/ تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار