در سال ۹۸ انجام شد؛
مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: کمک‌های مردم و خیران قم به این مرکز در سال ۹۸ حدود ۶۷ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان بود که نسبت به سال قبل آن ۴۴ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۸۴۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵ 26 April 2020

به گزارش تابناک قم، اکبر میرشکار با اشاره به اینکه یکی از سال‌های سخت اقتصادی را پشت سر گذاشتیم، گفت: مردم نیکوکار قم با کمک ۶۷ میلیارد و ۲۴۰ میلیونی خود ثابت کردند همانند گذشته به فکر افراد بی بضاعت و نیازمندان هستند.

وی افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد را نشان از حسن اعتماد عمومی به این نهاد دانست و افزود: رشد ۴۴ درصدی کمک‌های مردمی بیانگر این موضوع است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه صدقات مردم در سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان بوده است گفت: مشارکت مردم در بخش اکرام ایتام و محسنین نیز حدود ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی و نذورات نیکوکاران بر اساس نیت خیرخواهانه آن‌ها هزینه می‌شود تصریح کرد: صدقات مردمی در سرفصل‌هایی چون کمک به معیشت محرومین، تأمین مسکن، جهیزیه، درمان، آموزش، تحصیل و برنامه‌های فرهنگی نیازمندان هزینه می‌شود.

میرشکار فریضه زکات را خاطر نشان کرد و گفت: قمی‌ها در سال گذشته نزدیک به ۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان زکات دادند که صرف معیشت، مسکن، درمان و نیازهای اساسی مددجویان شد.

وی بخشی از مشارکت مردم را با توجه به نیازهای مددجویان عنوان کرد و گفت: این مشارکت‌ها بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از مردم نیکوکار قم بخاطر حضور چشم گیر خود در جشن نیکوکاری امسال قدردانی کرد و گفت: کمک‌های مردم خیر استان در جشن نیکوکاری نیز بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی مراکز نیکوکاری کمیته امداد را که در مساجد و محله‌های استان فعال هستند بازوان این نهاد دانست و گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان از کل کمک‌های مردمی توسط این مراکز جذب شده است.

میرشکار ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان قم برای شرکت در رزمایش ملی بخشش ایرانیان، گفت: روش‌های مشارکت در شرایط کنونی از طریق کد دستوری #۱*۰۲۵*۸۸۷۷* و کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ بانک ملی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار