استاندار البرز:
استاندار البرز از موافقت هیئت دولت با توسعه ۸۰۰ هکتاری شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 25 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیزاله شهبازی در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، با بیان اینکه یکی از این واحدها از بزرگترین تولیدکنندگان انواع رنگ در کشور با صنعتی نوین محسوب می‌شود، اظهار داشت: تولیدات این واحد بزرگ که توسط سرمایه‌گذار ژاپنی ظرف 4 سال راه اندازی شده و در حال برنامه ریزی هستیم که با حضور یکی از مقامات ملی این واحد بزرگ مورد افتتاح و بهره‌برداری رسمی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های بنده از ابتدای مسئولیتم بعنوان استاندار، احیای واحد‌های ورشکسته، تحت تملک بانک‌ها، دارای مشکلات حقوقی بوده که از عرصه تولید عقب ماندند.

استاندار البرز با بیان اینکه دیگر واحدی که امروز مورد بازدید قرار گرفت، واحد تولید سرامیک است که به جهت مشکلات حقوقی حدود 4 سال تعطیل و بلاتکلیف بود،بیان کرد:این واحد در حال حاضر احیا شده و حدود 100 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

شهبازی با بیان اینکه در سال جهش تولید با توجه به منویات مقام معظم رهبری، حمایت لازم را از این واحدها داریم تا علاوه بر تامین نیاز کشور، در حوزه صادرات نیز فعال باشند و تعداد زیادی از افراد را مشغول به کار کنند،عنوان کرد: معافیت‌های مالیاتی برای شهرک‌های 3 گانه اشتهارد که با رفع محدودیت شعاع 120 کیلومتر محقق شد.

استاندار البرز با بیان اینکه هیئت دولت با افزایش 800 هکتاری شهرک صنعتی اشتهارد موافقت کرد،گفت: با توجه به اینکه سال گذشته مصوبه ای از دولت اخذ شد و  اشتهارد به عنوان شهرستان محروم و کمتر برخوردار معرفی شد، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران مستقر در این شهرستان تا 13 سال از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.

شهبازی گفت: اکنون اشتهارد به بهشت سرمایه‌گذاری تبدیل شده و امید است که این شهرستان بتواند به عنوان یک بال توسعه برای سرفرازی، تولید، بهره وری، جذب سرمایه گذاری و افزایش و جهش تولید، نقش خود را ایفا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار