دبیر قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی» اعلام کرد
حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با اشاره به تشکیل قرارگاه «گامی به سوی جامعه مهدوی» در مسجد مقدس جمکران، گفت: این قرارگاه در گام نخست و با همکاری ۲۵۰ مسجد استان قم، ۵۵۰۰ بسته گوشت تبرکی را تا اول ماه مبارک رمضان بین فقرا و محرومان توزیع می‌کند.
کد خبر: ۸۴۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۰ 25 April 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» با اشاره به راه اندازی قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی»، اظهار کرد: این قرارگاه ناظر به فرمایش مقام معظم رهبری و به منظور اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه شکل گرفته است.

دبیر قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی» ادامه داد: این قرارگاه در گام اول با مشارکت بیش از 250 مسجد استان قم طرح «هر مسجد، یک قربانی» را راه اندازی واجرا کرد که بر اساس آن در این طرح بالغ بر 5500 بسته گوشت تبرکی مسجد مقدس جمکران آماده شده و تا روز اول ماه مبارک رمضان در برخی محلات و روستاهای قم بین محرومان و فقرا توزیع می شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح «#قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)» تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: با مشارکت مجموعه ها و نهادها و نیز خیران مردمی اجرای این طرح ادامه می یابد و علاقمندان به همکاری با قرارگاه در این طرح می توانند با شماره گیری کد دستوری *780*313# و انتخاب گزینه قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در آن مشارکت کنند.

حجت الاسلام حسین آبادی اعلام کرد: قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی» اجرای طرح «اطعام فقرا و مساکین» را نیز در ماه مبارک رمضان همسو با رزمایش مواسات و همدلی در دستور کار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان به مشارکت در طرح «#قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)» علاوه بر کد دستوری مذکور، می توانند نذورات خود را به شماره کارت 6104337431310430 بانک ملت به نام مسجد مقدس جمکران واریز کنند و نیز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند فعالیت قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی» با شماره تلفن 02531320 تماس بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار