رییس کل دادگستری آذربایجان غربی
وظیفه اصلی دستگاه قضای آذربایجان غربی خدمت صادقانه به مردم است.
کد خبر: ۸۴۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 23 April 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مهمترین رویکرد این مجموعه در خدمت رسانی به مردم تکریم مراجعین و رعایت نظم در کارهاست گفت؛  نباید به دلیل شیوع ویروس کرونا خدمت رسانی به مردم تعطیل شود.

آقای گروسی در یکصد و دهمین جلسه شورای قضایی و برنامه ریزی دادگستری آذربایجان غربی و سازمان های تابعه افزود؛ شیوع ویروس کرونا و ابتلای گسترده آن در جامعه یک امتحان الهی ست که به شکر خدا ملت ایران با همدلی و یکپارچگی توانسته اند بسیار موثر عمل کنند و بنا به دستور و تاکید رییس قوه قضاییه نباید شرایط حاکم در خدمت رسانی به مردم خللی ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد، باید برابر با دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دور کاری خدمات قضایی به مردم ارایه شودتا در جشن شکست کرونابه ثمر نشستن امور و به حل مشکلات مردم بدون ایجاد وقفه را شاهد باشیم.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین افزود؛ سال گذشته را با توفیقات خوبی در دستگاه قضایی استان به پایان رساندیم و ارزیابی های انجام شده از رضایتمندی اکثریت مردم حکایت دارد که در سال جدید نیز باید این روند در کنار اجرای برنامه های جدید منطبق بر فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه یابد.
آقای گروسی تصریح کرد؛ یکی از مهمترین توصیه های رییس قوه قضاییه به مسولان این حوزه، تکریم مراجعین و حضور در بین مردم است که باید در کنار توسعه خدمات الکترونیکی مورد توجه قرار گیرد
در این جلسه جمعی از مسئولان دستگاه قضا و ادارات تابعه در آذربایجان غربی در خصوص مسائل حوزه کاری خود مواردی مطرح کردند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار