فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: فردی که با تماس تلفنی با شهروندان و اعلام این که شما برنده برنامه رادیویی شده‌اید، آنها را به پای دستگاه ATM کشانده و اقدام به خالی کردن حساب آنها می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۴۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 22 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی کارشناسان این پلیس مشخص شد که طی تماس‌های متعدد با نامبرده و اعلام این که در مسابقه رادیویی برنده شده است او را به پای دستگاه ATM کشانده و مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از حسابش برداشت شده است.

وی با بیان این که بلافاصله همه حساب‌های مقصد وجوه مالباخته شناسایی و مسدود شد، افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد  فرد کلاهبردار با انتقال وجوه به چندین کارت در چند مرحله اقدام به خرید طلا در استان‌های غربی کشور کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده موفق به شناسایی متهم شده و با بررسی حساب بانکی وی مشاهده کردند که در روزهای اخیر بیش از ۳۰۰ میلیون ریال به حساب او واریز شده است.

وی بیان کرد: با تحقیقات گسترده پلیسی متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری تلفنی از شهروندان بیان کرد: تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از شهروندان خواست در صورت مواجهه با تماس هایی تحت عنوان برنده شدن در مسابقات تلویزیونی و رادیویی، بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار