معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مساجد و حسینیه‌ها در ماه رمضان بازگشایی نخواهند شد و مراسم ویژه این ماه از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 21 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان به دلیل استمرار شیوع ویروس کرونا مساجد و حسینیه‌ها بازگشایی نخواهند شد و مراسم ویژه این ماه از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: همانند سال‌های قبل شاهد قرائت یک جز قرآن در روز خواهیم بود با این تفاوت که امسال قرائت از طریق شبکه استانی و فضای مجازی با پرهیز از حضور جمعی انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین در لیالی قدر مداحان و مبلغین در شبکه استانی حضور می‌یابند و ویژه برنامه‌های این لیالی نیز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فتح الهی نژاد گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان ماه نزول قرآن است در این ماه مسابقاتی از جمله احکام و تفسیر و مفاهیم قرآن با محوریت مساجد محلات و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: خدمات رسانی به نیازمندان محلات نیز با کمک خیران به ویژه در دستور کار قرار دارد تا در ماه رمضان از نیازمندان و محرومین نیز دستگیری شود و شاهد ترویج روحیه انفاق باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار