رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت: خانه فرهنگ شهری توسط شهرداری با حمایت شورای اسلامی شهر راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۴۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 21 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ منصور وحیدی در سی و ششمین کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی اظهارداشت: لایحه طرح خانه های فرهنگ شهری در راستای توسعه و گسترش فرهنگ شهری و ارتقاء سطح کیفی و کمی آموزش شهروندان شهر کرج با موافقت اعضاء کمیسیون موافقت شد.

این مسئول با اشاره به لزوم افزایش سرانه های فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی در جهت رشد فرهنگی اجتماعی و افزایش احساس تعلق خاطر در قبال شهر و روحیه مسئولیت پذیری اجتماعی، طرح ایجاد خانه های فرهنگ با همکاری بخش خصوصی و با رویکرد محله محوری و توسعه و تجهیز پایگاه های فرهنگی مردمی به شکلی پویا و کم هزینه و کاربردی و خلاق در دستور کار سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: تاسیس خانه فرهنگ شهروندی با همکاری بخش خصوصی راه اندازی تا از این طریق در کنار سایر اقدامات فرهنگی و اجتماعی سازمان بتوان با سرعت بیشتر به شکل خلاقانه به رشد فرهنگ شهروندان کرجی از کودکی تا سالمندی پرداخت.

وحیدی بیان کرد: در این طرح دوره های آموزشی مختلف فرهنگی اجتماعی فنی و حرفه ای که در اثنای این آموزش ها موضوع مهارت های زندگی، آموزش شهروندی، آشنایی با حقوق و وظایف شهروندی مطابق محتوای آموزشی که از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و مطابق با کلیه وظایف جاری شهرداری ها و لزوم مشارکت شهروندان در کاهش هزینه ها و افزایش کیفی خدمات رسانی موثر می باشد ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار