آیت الله سید محمد شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان: آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : شهید حاج قاسم سلیمانی شهید قدس است.
کد خبر: ۸۴۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵ 20 April 2020

آیت‌الله شاهچراغی: ملت ایران نمی‌گذارد از دشمنان غلطی سر بزند ...

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در نخستین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که صبح امروز در محل دفتر امام جمعه برگزار شد با قدردانی از تلاش تمامی دست اندرکاران مقابله با کرونا در استان سمنان گفت : از آنجا که شیوع کرونا در استان سمنان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد ، لذا در این جلسه در تلاشیم تا راهکارهای مناسب جهت برگزاری باشکوه برنامه های روز جهانی قدس را اتخاذ نموده و به گونه ای برنامه ریزی نماییم که در شرایط فعلی جهان ، این مناسبت بزرگ فراموش نشود.‌
وی اضافه کرد : امسال و در این شرایط ویژه کرونایی باید به تمام دنیا نشان دهیم که ما قدسی هستیم و روز قدس را تا ریشه کنی و محو کامل اسرائیل فراموش نمی کنیم
آیت الله سید محمد شاهچراغی با تمجید از اقدام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری هماهنگ دعای فرج و سردادن نوای لبیک یا مهدی در ساعت ۲۱ شب نیمه شعبان گفت : امسال در شب آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان ، مردم استان سمنان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، این مناسبت بزرگ را گرامی خواهند داشت.
شاهچراغی گفت : در روز قدس امسال ، صدا و سیما نقش بسیار مهمی دارد و لازم است با باز پخش راهپیمایی های مردم استان در سالهای گذشته ، این شور را در دل مردم زنده نگه دارد.
امام جمعه سمنان همچنین از اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ در استان نیز خواست : در هفته ی منتهی به روز قدس ، ضمن هماهنگی با سایر نشریات و رسانه های استان تلاش خود را در جهت دهی مناسب افکار و بازتاب جنایت های رژیم صهیونیستی و اعلام مواضع ملت مظلوم فلسطین بکار گیرند.
وی با تمجید از نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در متحد سازی جهان اسلام و جبهه مقاومت از ایشان بعنوان شهید قدس یاد کرد و افزود : در روز قدس امسال علاوه بر حمایت از ملت مظلوم و درد کشیده فلسطین ، لازم است تا شهید قدس " سردار سلیمانی" را نیز فراموش نکنیم.
نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر لزوم انجام کمکهای مومنانه به اقشار کم درآمد و بی بضاعت جامعه گفت : وظیفه فعلی ما ، اجرایی نمودن سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از اقشار کم درآمد ، یعنی رزمایش کمک به خسارت دیدگان کرونا است.
وی در پایان تاکید کرد : تا فرارسیدن روز قدس امسال ، این رزمایش را باید به نحو مطلوب در استان انجام دهیم و خسارت ها را جبران نموده و درد دلشان را بشنویم و از آنان دلجویی نماییم .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار