رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا در بین مددجویان این اداره، 153 میلیون و 200 هزار تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۸۴۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 20 April 2020
به گزارش  به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حشمت الله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا در استان مبلغ 153 میلیون و 200 هزار تومان برای مددجویان این اداره در این خصوص هزینه شده است.
وی به توزیع هفت هزار ماسک بااعتبار 21 میلیون تومان بین مددجویان اشاره و بیان کرد: این تعداد ماسک توسط مددجویان این نهاد در مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل کمیته امداد منطقه دو یاسوج تولید و به‌صورت رایگان بین مددجویان نیازمند توزیع شد.
عباسی ادامه داد: در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین خانواده‌های مددجویی 51 میلیون تومان جهت خرید مواد بهداشتی به خانواده‌های مددجویان دارای بیمار صعب‌العلاج، خاص، سالمندان و زنان باردار و شیرده پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از دیگر اقدامات این اداره را کمک به نیازمندان غیرتحت حمایت آسیب‌دیده از کرونا عنوان و تصریح کرد: در این خصوص 80 میلیون تومان به نیازمندان غیر تحت حمایت خسارت‌دیده از کرونا و پشت نوبتی‌های منطقه دو یاسوج اختصاص یافت.
عباسی توزیع 30 بسته غذایی به ارزش یک‌میلیون و 200 هزار تومان بین خانواده‌های مددجویان نیازمند را از دیگر اقدامات کمیته امداد منطقه دو یاسوج در زمینه کمک به نیازمندان اعلام کرد و گفت: این بسته‌های غذایی با مشارکت گروه جهادی ثارالله تهیه و توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی که ویروس کرونا همه‌گیر شده است، اولویت اصلی این نهاد حمایت همه‌جانبه از جامعه تحت پوشش و جلوگیری از آسیب دیدن آن‌هاست، افزود: خدمت به مددجویان تا عادی شدن شرایط و از بین رفتن این ویروس، حتی‌الامکان به‌صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه مددجویان به سامانه  e.emdad.irاست.
عباسی از مددجویان کمیته امداد دعوت کرد که برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و ریشه‌کنی این ویروس در خانه بمانند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.
وی همچنین از خیران و نیکوکاران خواست تا در این روز‌های سخت مدد جویان کمیته امداد را از یاد نبرند و یاریگر نیازمندان این نهاد باشندو گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، از همه مردم خیر و نیکوکار دعوت می کنیم تا با مشارکت در طرح های کمیته امداد از جمله طرح رزمایش گسترده مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان به یاری محرومان بشتابند و کمک ها و نذورات خود را به این نهاد اهداء کنند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار