مهدی عبدالمالکی در گفتگو با تابناک:
رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت:خط تولید ماسک سه لایه جراحی با ظرفیت تولیدی روزانه ۵۰ هزار عدد در روز،در فرهنگسرای شهر واقع در میدان جوانشیر تولید می شود.
کد خبر: ۸۴۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 20 April 2020

مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به آغاز مرحله چهارم توزیع ماسک و موادضدعفونی کننده درمیان نیروهای شهرداری اظهار داشت: اداره سلامت زیرمجموعه سازمان بوده که به همراه کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان نظارت دقیقی بر گندزدایی شهر دارد.و از تاریخ هشتم اسفندماه تاکنون گندزدایی معابر شهری به صورت روزانه در همه محلات توسط سازمان انجام شده که پروسه ترکیبات موادگندزدا با همکاری مرکز بهداشت و تامین مواداولیه توسط سازمان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با همکاری مرکز بهداشت پیش از شیوع کرونا در ایران اقدام به برگزاری آموزش های لازم ازطریق فرهنگسراهای شهر برای فراگیران، عموم مردم و در فاز بعدی برای همکاران شهرداری کرده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانستیم جامعه قابل توجهی را پیش از ورود کرونا آموزش دهیم. البته در اطلاع رسانی و تبلیغات از همان ابتدا کمک حال مرکز بهداشت برای اطمینان خاطر مردم و شفاف سازی اذهان عمومی نسبت به این ویروس بودین.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه ضمن اشاره به تعلیق درآمدن تمامی کلاس های آموزشی و برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از جمله جشنواره کرمانشاه پایتخت نوروز ابراز داشت: پویش هایی در قالب کرمانشاه کتاب می خواند، کرمانشاه قصه می گوید، کرمانشاه آواز می خواند، درخانه ورزش می کنیم تا سلامت باشیم و استندآپ کمدی با همکاری انجمن نمایش اجرایی شد؛ پویش ها با حضور اهالی فرهنگ و بسیاری از افراد تاثیرگزار همراه بوده که جای بسی خوشحالی دارد. مرکز مشاوره غیرحضوری و رایگان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهر از حدود ۳ هفته گذشته دایر شده و آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

عبدالمالکی در پایان با بیان اینکه عروسک های کرونایی به منظور اعلام نکات بهداشتی ازجمله کاهش تردد در سطح شهر حضور دارند گفت: این عروسک ها هشدارهای لازم را درخصوص بیماری کرونا به تمامی شهروندان داده تا بتوانیم از زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم. در حوزه تولید محتوابه کمک دانشگاه علوم پزشکی آمدیم تا در زمینه کاهش ابتلا به این ویروس اثرگذار باشیم؛ در این زمینه نمی توان از اثرگذاری مثبت پاکبانان نیز غافل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار