رئیس دادگستری ساوجبلاغ گفت: در راستای اقدامات قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی، ۵۰ هکتار از اراضی زراعی در این شهرستان رفع تصرف شد.
کد خبر: ۸۴۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 19 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ احمد نوروزی در خصوص اقدام در این حوزه قضایی و تخریب  بناهای غیرمجاز گفت: یکی از دغدغه‌های جدی که مورد تاکید رئیس قوه قضائیه بوده و در سفر استانی به البرز نیز بر آن تاکید شد مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی در این منطقه است که دادگستری و دادستانی شهرستان در راستای این دغدغه و طرح تحول قضایی استان البرز، برنامه‌های جدی را آغاز کرده است.

وی افزود: امروز در راستای اقدامات قرارگاه مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی که یکی از موضوعات مورد تاکید رئیس کل دادگستری استان البرز است و به منظور اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰  قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، با همکاری  نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی حدود ۵۰ هکتار از اراضی تصرف شده و بناهای غیرمجاز تخریب و به وضعیت سابق برگشت.

رئیس دادگستری ساوجبلاغ با هشدار نسبت به هر نوع تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات در این شهرستان تصریح کرد: هشدارهای لازم به مشاورین املاک، معادن شن و ماسه، کارگاه های بلوک سازی، مصالح فروشان و دیگر اصنافی که تغییر کاربری اراضی زراعی را تسهیل می کنند داده شده و در صورت بروز تخلف به عنوان معاونت جرم با عوامل برخورد خواهد شد.

رئیس دادگستری ساوجبلاغ همچنین از مردم خواست فریب تبلیغات ساخت ویلا یا باغ را نخورند و قبل از هرنوع خرید ملک نسبت به اخذ استعلامات لازم از جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار