گله داران بی توجه به قانون ممنوعیت چرای دام در حریم شهرجدید هشتگرد، با دریافت اخطار جهت برخورد قانونى و اخذ جريمه به دادگاه معرفی شدند.
کد خبر: ۸۴۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 19 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ طبق اعلام قبلی مدیریت شهری، چراندن هرگونه دام در محدوده شهرجدید هشتگرد ممنوع بوده و با برخورد شدید مراجع قضایی مواجه می شود.

گله دارانی که بدون توجه به هشدارهای قبلی شهرداری نسبت به عدم چراندن دام در حریم شهر و لزوم تردد از مسیرهای تعیین شده، اقدام به چراندن دام در حریم شهر نموده اند با پیگیری واحد شهربان شهرداری جهت برخورد قانونى و اخذ جريمه به دادگاه معرفی شدند.

شهرداری شهرجدید هشتگرد با همکاری نیروی انتظامی به ١١ گله دار که بدون توجه به حرکت در مسیرهای تعیین شده تردد خارج از محدوده حریم شهرجدید هشتگرد، با ورود به شهر و چراندن گله موجب دلخوری شهروندان، بر هم خوردن سیمای شهری و ایجاد خسارت به فضای سبز شهری و زیرساخت ها شدند اخطار دادند و جهت رسیدگی به پرونده و اخذ جریمه به دادگاه معرفی نمودند.

این ١١ گله دار عموماً افرادی هستند که در تمامی شهر اقدام به چراندن گله می نمودند و به جهت سرپیچی از قانون و عدم تمکین دراین خصوص باتوجه به هشدارهای داده شده شهرداری هم به گله داران و هم به دهیاری های روستاهای همجوار متأسفانه مجبور به پرداخت جریمه های سنگین خواهند شد.

شایان ذکر است شهرداری در راستای ممانعت از ورود خسارت و ضررهای جبران ناپذیر به زیرساخت ها، پارک ها، درختان، فضای سبز، مناطق مسکونی و دیگر نقاط مختلف شهر و همچنین محفاظت از بهداشت عمومی و سلامت شهروندان و درجهت اجرای به حق درخواست های شهروندی دراینخصوص، ضمن هماهنگی با مسئولین مربوطه و تعیین مسیر تردد دام، از ورود هرگونه دام به حریم شهرجدید هشتگرد ممانعت به عمل آورده و درصورت رؤیت هرگونه چرای غیر قانونی دام به شدت با افراد خاطی برخورد نموده و ضمن ضبط گله به مراجع قضایی معرفی می گردند.

دراین خصوص اکیپ گشت شهرداری جهت تردد و مقابله با هرگونه ورود دام به محدوده شهرجدید هشتگرد فعال می باشد و شهروندان محترم می توانند درصورت مشاهده با شماره تلفن های شهرداری ٤٤٢٦٦٤٠٠ الی ٤ تماس حاصل نموده و موضوع را اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار