جسد عاطفه جدیدیان زن ۴۰ ساله ایرانی که چندی پیش ناپدید شده بود توسط پلیس کانادا کشف شد.
کد خبر: ۸۳۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 17 April 2020

قتل معمایی خانم دکتر ایرانی در کانادا / جسد عاطفه جدیدیان کجا پیدا شد! + عکس

به گزارش تابناک سمنان: عاطفه جدیدیان دکتر داروسازی که ۶ سال قبل برای ادامه تحصیل در دانشگاه ونکوور به کانادا سفر کرده بود پس از پایان تحصیلش در یک داروخانه مشغول به کار شد.

این پزشک ایرانی ساعت ۴ روز ۱۹ فوریه یعنی چهارشنبه ۳ اسفند ماه سال گذشته پس از پایان کارش از داروخانه خارج شد و سوار بر خودرویش برای خرید به یک مجتمع تجاری رفت و دیگر کسی از سرنوشت او خبر نداشت.

فردای آن روز همکاران عاطفه که به غیبت ناگهانی او مشکوک شدند از پلیس کانادا برای پیدا شدن سرنخی از عاطفه در خواست کمک کردند.

ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که عاطفه ۴۰ ساله پس از خارج شدن از محل کارش در نزدیکی بلوک ۲۲۸۰۰ بزرگراه لوهید در maple ridge دیده شد که پس از آن تاکنون با هیچ یک از اعضای خانواده و دوستانش در ارتباط نبوده است.

پلیس شهر میپل ریچ در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از ناپدید شدن عاطفه و حاضر نشدن او در محل کارش در تاریخ ۲۰ فوریه که به دور از شخصیت و رفتار او بود ماموران متوجه ناپدید شدن این پزشک داروساز شدند که پس از اعلام کردن این اتفاق در رسانه‌ها از مردم نیز برای پیدا کردن سرنخی از وی کمک خواستند.

ماموران با انتشار تصویری از عاطفه جدیدیان که آخرین بار با ژاکت پفی کلاه‌دار به رنگ خاکستری روشن، شلوار تیره، پیراهن راه راه آبی روشن و چکمه‌های قهوه‌ای تیره در یک پارکینگ تجاری نزدیکی محل کارش دیده شد درخواست کمک کردند.

قتل مرموز خانم دکتر ایرانی در کانادا / جسد عاطفه جدیدیان کجا پیدا شد؟! + عکس

خودروی مزدا اسپورت او با مدل CX-۵ و شماره پلاک FX۸، ۲۴X در روز شنبه ۲۲ فوریه شناسایی در پارکینگ مجتمع تجاری پیدا شد، اما هیچ ردی از عاطفه در دست پلیس نبود.

مرگ مادر عاطفه در سفر به کانادا

مادر پیر عاطفه که نگران سرنوشت دخترش بود به کانادا سفر کرد که پس از رسیدن به خاطر استرس و نگرانی که از فرزندش داشت سکته قلبی کرد و تسلیم مرگ شد.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران جسد عاطفه جدیدیان را پیدا کردند و پرونده فقدانی به یک پرونده جنایی تبدیل شد.

بنا به این گزارش، پلیس کانادا تاکنون جزئیات بیشتری از این پرونده اعلام نکرده است و شنیده‌ها حاکی از آن است که یک کارآگاه خصوصی این پرونده معمایی را در دست گرفته و تحقیقات برای افشای راز این جنایت معمایی را آغاز کرده است.

منبع:رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار