سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه گفت: سوار کردن سه مسافر در صندلی عقب تاکسی‌ها تخلف است.
کد خبر: ۸۳۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 16 April 2020

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از رانندگان تاکسی در کرمانشاه به ویروس کرونا مبتلا نشده اند اظهار داشت: تونل ضد عفونی در میدان آزادی برای تاکسی‌هایی که به صورت روازنه وارد مدار خط می‌شوند همچنان مستقر بوده و یک تونل ضدعفونی کننده سیار دیگر به منظور ضدعفونی تاکسی‌ها در ایستگاه‌های مختلف شهری وجود دارد.

وی با بیان اینکه ضدعفونی تاکسی‌ها اختیاری نبوده و بازرسان ملزم به نظارت بر این امر هستند تاکید کرد: سوار کردن سه مسافر در صندلی عقب تاکسی‌ها ممنوع بوده که این موضوع از طریق رسانه‌های نوشتاری و دیداری اطلاع رسانی شده است. درصورت مشاهده تخلف با راننده برخورد می‌شود.

سلیمانی در پایان بیان داشت: فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها نیز در حال اجراست؛ به این ترتیب که کابین راننده با نایلون جدا و محل نشستن مسافر با ضربدر مشخص شده است. لازم به ذکر است که بازرسان در طول مسیر این موضوع را بررسی می‌کنند. همچنین شماره تلفن گویای ١٣٣ به صورت ۲۴ ساعته شماره تماس ٨٢۴۶۵۶۵ پاسخگوی انتقادات همشهریان در این خصوص می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار