مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم گفت: به دلیل لغو اجتماعات عمومیِ عبادی در ماه مبارک رمضان، تصمیم به برگزاری برنامه‌های فرهنگیِ قابل اجرا برای ترویج مناسک عبادی در خانه‌ها داریم.
کد خبر: ۸۳۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۹ 16 April 2020

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برگزاری جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان در سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال درمورد برنامه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین فضای ایجاد شده در کشور بخاطر بیماری کرونا، جلسه هماهنگی برنامه‌های تبلیغی با موضوع ماه مبارک رمضان برگزار شد و در این جلسه دستگاه‌ها و نهادی فرهنگی و حمایتی استان حضور یافتند.

وی ادامه داد: جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزیِ بین دستگاهی، برای هم‌افزایی و ایجاد وحدت رویه و استفاده بیشتر شهروندان از برنامه‌های مختلف دستگاه‌های استان در ماه مبارک رمضان شکل گرفت و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم با اشاره به محورهای اصلی و تصمیم‌گیری شده در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های تبلیغی ماه رمضان ابراز کرد: کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا یکی از محورهای اصلی بود که در این جلسه پیرامون آن بحث و تصمیم‌گیری شد و قرار است اقدامات موثری در این خصوص در ماه مبارک رمضان انجام شود.

مقیمی عنوان کرد: به دلیل کاهش و لغو مراسم‌ها و اجتماعات عمومیِ عبادی در ماه مبارک رمضان بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تصمیم به برگزاری برنامه‌های فرهنگیِ قابل اجرا برای ایجاد موج عبادت و ترویج مناسک عبادی در خانه‌ها داریم.

وی تصریح کرد: در این جلسه برای ایجاد هشتگ و شعار مشترک بین همه دستگاه‌های استان و همچنین تقویت برنامه‌های عبادی ماه مبارک رمضان تصمیماتی گرفته شد که امیدوار هستیم مفید واقع شود و رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان به همت سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم و با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای استانی همچون سپاه علی ابن ابیطالب(ع)، اداره کل تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، سازمان زیباسازی و اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار