کد خبر: ۸۳۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹ 15 April 2020
شورای ترافیک شهرستان بویراحمد محدودیت‌های ترافیکی برای شهر یاسوج اعمال کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شورای ترافیک شهرستان بویراحمد از امروز ۲۶ فروردین با همکاری فرمانداری، شهرداری یاسوج و پلیس راهنمایی و رانندگی  از ساعت  ۱۶ تا ۲۱ به مدت دو هفته محدودیت ترافیکی در سطح شهر یاسوج اعمال کرد.
در اطلاعیه ستاد استانی این طرح آمده است ، باتوجه به لزوم اجرای پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ورود هر نوع وسیله نقلیه از مسیرهای زیر ممنوع است.
 میدان جانباز به سمت هفت تیر،هفت تیر به سمت میدان شهداو هفت تیر به سمت خیابان طالقانی.
در همین خصوص مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی محدودیت‌های تردد از امروز تا ۸ اردیبهشت ماه در شهر یاسوج اجرایی می شود.
هجیر افشون اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد مدیریت کرونا، جلوگیری از انتشار و شیوع بیشتر ویروس، اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان محدودیت‌های ترافیکی از امروز در استان در نظر گرفته شده است.
افشون تصریح کرد: در این نشست مقرر شد حدفاصل میدان هفت تیر تا تقاطع خیابان جمهوری اسلامی(شهرداری قدیم)، از میدان هفت تیر تا فلکه شهدای نیروی انتظامی(فلکه ساعت قدیم)، خیابان ۱۳ آبان از نبش بانک صادرات تا خیابان منشعب به میدان هفت تیر، از خیابان فردوسی از محل تقاطع بیمه سلامت تا خیابان منتهی به فلکه ساعت و از میدان جانباز تا میدان هفت تیر در راستای اجرای محدودیت های ترافیکی و حفظ سلامت شهروندان یاسوجی از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ مسدود هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار