رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه تولید دارد، گفت: صادرات محصولات تولیدی استان البرز ۷۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۸۳۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 13 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ رحیم بنامولایی در مراسم دیدار استاندار و مدیران اقتصادی استان البرز با صنعتگران شهرک صنعتی اشتهارد که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: لغو مصوبه شعاع 120 کیلومتر توسط چند استاندار پیگیری شد و سرانجام با پیگیری‌های لازم در سال‌جاری تایید و مصوب شد.

وی با اشاره به توانایی تولیدی استان البرز افزود: صادرات استان البرز در سال گذشته با 71 درصد رشد مواجه بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه صادرات واحد‌های صنعتی استان البرز باید افزایش یابد‌، بیان کرد: تعداد زیادی از صنعتگران استان البرز در تعطیلات نوروز برای تهیه و تولید مواد ضدعفونی‌کننده داخل کشور تلاش کردند.

بنامولایی با بیان اینکه جلسات فصلی تخصصی در حوزه صنعت در  استان البرز نیازمند برگزاری است، گفت: تهدید بیماری کرونا باید به فرصت صادراتی استان البرز تبدیل شود و باید از ظرفیت تولید‌های استان البرز استفاده شود.

وی با بیان اینکه بانک‌ها هم باید در سال جهش تولید پای کار بیایند و در مورد بدهی واحد‌های صنعتی تعامل کنند، عنوان کرد: تعدادی از ‌تولید‌کنندگان استان البرز سوال دارند که دیه کارگران و فوت‌کنندگان ناشی از بیماری کرونا باید توسط چه نهادی پرداخت شود و این موضوع به یکی  از مشکلات تولید کنندگان تبدیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار