رضا سالاری در گفتگو با تابناک:
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سنقر و کلیایی گفت: رزمایش کمک مومنانه و توزیع تجهیزات برای مبارزه با کرونا با رمز یا صاحب الزمان (عج) در سطح شهرستان سنقر و کلیایی آغاز شد .
کد خبر: ۸۳۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 13 April 2020

رضا سالاری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش گسترده و کمک مومنانه در ایام شیوع ویروس کرونا و با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، سپاه پاسداران ناحیه سنقر و کلیایی رزمایش کمک مومنانه را با رمز یا صاحب الزمان (عج) و با توزیع ۱۵۰۰ بطری محلول ضدعفونی کننده در سطح شهرستان آغاز کرد.

وی با اشاره به اهمیت همدلی و توجه به افراد مبتلا به کرونا و نیازمند بیان کرد: با رایزنی های انجام شده ۲۵۰ میلیون ریال نقدینگی تامین و برای ۵۰ خانوار که طبق شناسایی دقیق معسر و مبتلا به کرونا بودند واریز شد .

فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی از تولید انبوه ماسک و توزیع آن خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰۰۰ ماسک توسط اعضای قرارگاه پدافند زیستی کارگروه دفاع بیولوژیک ناحیه سنقر تولید شده و در ۱۱ محله، ۲۷ روستا، سازمان ها، ادارات و بین تعدادی از کارگران فصلی، شهرداری، رهگذران و گروه های جهادی توزیع شد.

وی با اشاره به کمبودهای تجهیزات بیمارستانی و اهمیت آن در این شرایط ابراز کرد: ۱۳۱ گان توسط اعضای این قرارگاه تولید شده و ۲۰۰ عدد گان از تهران تهیه شده و بین کادر درمانی، شبکه بهداشت، فوریت های پزشکی، غسالخانه و بسیج طلاب که در کفن و دفن بیماران کرونایی حضور فعال داشتند توزیع شد.

سالاری در ادامه افزود: تولید ۳۰۰۰ دستکش از دیگر خدمات قرارگاه پدافند زیستی بوده و از زمان شیوع ویروس کرونا هرشب محله های شهر توسط اعضای این قرارگاه ضدعفونی شده است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب معیشتی مردم که دستخوش ویروس کرونا شد و برخی از مردم از نظر مالی آسیب دیدند گفت: در ایام عید نوروز بیش از ۶۰۰ بسته غذایی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان شامل گوشت، مرغ، برنج، پرتقال، کنسرو ماهی، روغن، وایتکس، پنیر، سویا و ماسک توزیع شد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون ریال توسط خیرین در زمینه فعالیت کارهای جهادی اهدا گردید و رایزنی هایی توسط گروه های جهادی با بسیج دانشجویی دانشگاه رازی، قرارگاه کربلای کرمانشاه، جمعیت امام رضا(ع) صورت گرفت که حاصل آن تحویل تجهیزات پزشکی برای کادر درمان بوده است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار