آیت‌الله دری نجف آبادی:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برای مقابله با ویروس کرونا خود مراقبتی و مراقبت از خانواده و اجتماع باید در راس امور قرار گیرد
کد خبر: ۸۳۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳ 13 April 2020
 
 آیت الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهره گیری از فیوضات آخرین روز‌های ماه مبارک شعبان گفت: تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی پزشکان و پرسنل بهداشت و درمان استان، استاندار مرکزی، مسئولان و دست اندرکاران و افرادی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس هستند و با ضد عفونی و تلاش شبانه روزی در حال نجات جان مردم هستند و همچنین خیرین و نیکوکاران جای تقدیر و تشکر دارد.

 

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه شرایط استان بحمدالله شرایط قابل قبولی است، افزود: امید است با همدلی و همراهی هر چه بیشتر مردم و مسئولان زودتر این مشکل برطرف شود.

 

وی با تاکید بر اینکه برای مقابله با این ویروس خود مراقبتی و مراقبت خانواده و اجتماعی در راس  امور قرار گیرد، ادامه داد: افراد جامعه باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند چرا که اگر مراقبت کنیم سلامت خود و خانواده و اجتماع را فراهم کرده ایم.

 

این مقام مسئول با اشاره به از سر گیری فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی بیان کرد: کشور در شرایطی نیست که به تعطیلی برسد و همه جا تعطیل شود و به طور قطع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خود مراقبتی می‌توان در کنار کار و تولید، این بیماری را شکست داد.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: همه باید لبیک به ندای مقام معظم رهبری گفته و برای کمک به افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا وارد عمل شویم.

 

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره به اینکه برنامه‌های برای تکریم مومنانه و کمک به نیازمندان بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در استان ترتیب داده شده است، افزود: در گام نخست از عید نیمه شعبان تا عید فطر بسته‌های حمایتی برای اقشاری که به هرنوع به واسطه این بیماری دچار آسیب شده‌اند، تهیه شود.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده در فاصله این ۲ عید بزرگ ۱۰۰ هزار بسته حمایتی شامل برنج، مرغ، روغن و ماکارونی تهیه  و بین نیازمندان توزیع شود، افزود: برآورد نخست آن ۱۲۰ میلیارد ریال است و اگر کمک‌ها بیشتر از این مبالغ باشد به طور قطع بسته‌های بیشتری تهیه می‌شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه  سپاه، ارتش، بسیج، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و تشکل‌های مردمی و همچنین خیرین و نیکوکاران به منظور شناسایی افراد آسیب دیده فعالیت می‌کنند، گفت: همه باید با جدیت و اخلاص وارد شوند تا بسته‌های تهیه شده به افراد آسیب دیده واقعی اهدا شود.

 

این مقام مسئول همچنین به حضور مردم همیشه در صحنه استان مرکزی در همه عرصه‌ها به ویژه کمک به نیازمندان و فعالیت‌های جهادی اشاره کرد و گفت: مردم استان مرکزی در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به ندای رهبر خود لبیک گفتند ۶ هزار و ۲۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کردند و امروز نیز آماده لبیک‌گویی به ندای رهبری فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای هستند و همچنان در صحنه حضور فعال دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار