مهندسان کرمانشاهی موفق به طراحی و ساخت تونل ضدعفونی شده‌اند که تمامی اندام فرد را از سر تا پا مورد مه‌پاشی مواد ضدعفونی کننده قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۳۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 12 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، حیدری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه به همراه اعضای خانه صنعت و معدن استان امروز از شرکت کابل باختر، شرکت پارس حفاظ، شرکت مارپیچ باختر و شرکت روژین تاک بازدید و توصیه‌های لازم را به مدیران این واحدهای صنعتی در خصوص رعایت پروتکل بهداشتی و سلامت محیط و کار ارائه دادند.

در این بازدید ضمن مشاهده توانمندی‌ها و خطوط تولید این مجتمع از پیاده‌سازی پروتکل بهداشتی پیشگیری از شیوع کوید 19 (تکمیل پرسشنامه غربالگری، توزیع بروشور آموزشی در خصوص شست‌وشوی دست‌ها و لباس‌ها، خرید تب‌سنج و انجام تب‌سنجی در ورودی مجتمع، طراحی و ساخت تونل ضدعفونی تمامی ماشین‌آلات، خرید لوازم فردی شامل محلول ضدعفونی کننده دست، انواع ماسک، انواع دستکش، شیلد و تحویل روزانه به پرسنل، خرید دستگاه پالس اکسیمتر و در صورت نیاز تست اکسیژن محلول در خون و همچنین آموزش و تعریف سه شیفت کاری برای تقسیم تعداد 200 نفر پرسنل جهت رعایت فاصله اجتماعی، رعایت زمان‌بندی حضور پرسنل در سالن غذاخورى و ورود و خروج به رختکن، ضدعفونی سرویس ایاب و ذهاب) و جدیت آن تقدیر به عمل آوردند.

آنچه در این بازدید توجه خبرنگار فارس را به خود جلب کرد ساخت تونل ضدعفونی کننده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دست مهندسان کرمانشاهی بود دکه دلیلی شده که با مدیر‌عامل این شرکت سازنده، مصاحبه‌ای صورت گیرد.

 

مراد مومی‌وند از طراحی و تولید تونل هوشمند ضدعفونی کننده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: شرکت مارپیچ باختر در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و کمک به مبارزه با انتشار ویروس کرونا به تولید تونل ضدعفونی کننده دست یافته است.

وی ادامه داد: این تونل یا گیت ضدعفونی کننده می‌تواند در ورودی اماکن مختلف از ادارات و کارخانجات گرفته تا بانک‌ها و فروشگاه‌ها و حتی منازل و آپارتمان‌ها نصب شود و افراد را در حین ورود و خروج از این گیت، از انواع آلودگی‌ها به‌خصوص ویروس‌ها از جمله ویروس کرونا ضدعفونی کند.

 

مومی‌وند تصریح کرد: این تونل ضدعفونی کننده طوری طراحی شده است که تمامی اندام فرد را از سر تا پا مورد مه‌پاشی مواد ضدعفونی کننده قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: این تونل ضدعفونی کننده به محض نزدیک شدن فرد به این گیت ضدعفونی کننده، با توجه به تعبیه سنسورهای نصب شده در آن حضور فرد را تشخیص می‌دهد و با نازل‌هایی از زوایای مختلف شروع به پاشیدن مواد ضدعفونی کننده روی تمامی بدن فرد می‌کند، سپس از تونل خارج می‌شود.

مومی‌وند گفت: این محصول می‌تواند نقش شایانی در کنترل شیوع ویروس کرونا داشته باشد و امنیتی قابل ملاحظه برای کارکنان ادارات و صنایع مختلف و نیز ساکنان آپارتمان‌ها و ساختمان‌ها به همراه آورد.

 ضدعفونی کردن کامل فرد از انواع ویروس‌ها و آلودگی‌ها، امکان استفاده از انواع مواد ضدعفونی کننده طبق خواست مشتری، پاشش مواد ضدعفونی کننده از زوایای مختلف، کاملا اتوماتیک و هوشمند، مصرف بهینه مواد ضدعفونی کننده مناسب برای عبور سریع عابران از تونل، اجرا و راه‌اندازی سریع و مه‌پاشی با سرعت بالا از امکانات و ویژگی‌های این دستگاه است که مومی‌وند به آن اشاره کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار