سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان البرز از پلمب شش واحد گردشگری به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد مدیریت کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 12 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ فریدون محمدی در مورد بازدیدهایی که در سال جاری از اماکن و فضاهای گردشگری استان البرز انجام شده است، گفت: در ۱۰ روز ابتدایی سال جاری هزار و ۲۰۰ مورد بازدید نظارتی توسط ناظرین میراث فرهنگی استان البرز به همراه دیگر دستگاه اجرایی عضو ستاد استانی مقابله با کرونا از اماکن و فضاهای گردشگری استان انجام شد که در پایان تعطیلات نوروزی رقم این بازدیدها به هزار و ۶۰۰ مورد رسید.

وی در ادامه هدف از انجام این بازدیدها را بررسی وضعیت کیفی تأسیسات گردشگری و همچنین نظارت بر طرح مصوب و پروتکل‌های بهداشتی مورد نظر ستاد مقابله با کرونا برشمرد که اجرای این موارد به تمامی تأسیسات و واحدهای گردشگری استان البرزاز قبل ابلاغ شده بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان البرز افزود: در جریان انجام این بازدیدها که با هدف یکپارچه سازی و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس صورت گرفت، طبق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا بخش اعظمی از واحدهای اقامتی، گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و یا مراکز اقامتی بین راهی استان بازدید شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به ضرورت برخورد با متخلفانی که رعایت دستورالعمل‌های پیشگیرانه ستاد کرونا را نادیده می‌گیرند، عنوان کرد: شش واحد گردشگری استان البرز که برابر با قوانین صادره دچار تخلف شده و مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی محل فعالیت خود را اجرایی نکرده بودند، پلمب شدند و به چند واحد دیگر نیز به دلیل موارد تخلفاتی که داشتند تذکراتی داده شد.

محمدی تاکید کرد: با وجود اتمام تعطیلات نوروزی تا زمانی که ابلاغیه جدید از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا دریافت کنیم همچنان نظارت بر اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی اعم از گردشگری، اقامتی، پذیرایی و … به طور مستمر انجام می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار