علیرضا کاکاوند در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از عدم قطعی آب به صورت طولانی مدت در فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 12 April 2020

علیرضا کاکاوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در پی شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: علاوه بر اپیدمی کرونا، ماه رمضان و فصل گرم سال در پیش بوده که از مردم خواهشمندیم در رعایت الگوی مصرف بسیار دقت کنند. بهداشت فردی و شستشوی مکرر حائز اهمیت بوده، اما بایستی از منابع آبی نیز درست استفاده شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه تمامی تلاش شرکت آب و فاضلاب مبنی بر عدم قطعی آب در فصل تابستان است بیان کرد: ممکن است آب به دلایلی همچون شکستگی لوله و مشکلات پمپ‌های آب به صورت مقطعی قطع شود که تمام تلاش همکاران ما این است که از قطعی در شهر و روستا جلوگیری کنیم و همراهی و همدلی مردم نقش موثری در عدم قطعی آب دارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به فاضلاب و خطوط انتقال آب شهرک راه آهن (ده پهن) افزود: این شهرک از نظر تامین آب هیچ مشکلی نداشته به طوری که برخی قسمت‌های شهر از چاه‌های این شهرک برای تامین آب استفاده می‌کنند. و مشکلات این شهرک در قالب فاضلاب بوده که با انعقاد قرارداد میان شرکت آب و فاضلاب استان و سپاه پاسداران ظرف حدود سه ماه دیگر مرتفع می‌شود.

کاکاوند در پایان با بیان اینکه شهرک نوکان در حاشیه شهر به تازگی به کرمانشاه الحاق شده خاطرنشان کرد: این شهرک از نظر تامین آب مشکل داشته که پایین بودن فشار و یا قطعی آب در برخی ساعات شب رخ می‌دهد.و قطعی آب به صورت روزانه در این شهرک مشاهده نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار