معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، از کاهش ۳۰ درصدی آمار بستری بیماران کرونایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 11 April 2020

تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونایی در البرز/ حضور بیماران در مراکز نقاهتگاهی اختیاری است

به گزارش «تابناک البرز»؛ دکتر سید حسن اینانلو ضمن تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان البرز، اظهار کرد: خوشبختانه طی هفته گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بستری در بیمارستان‌های استان مواجه هستیم.

به گفته وی در حال حاضر ۳۷۰ نفر به علت ابتلاء به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی معین استان البرز بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به انجام تست تشخیص بیماری کرونا در آزمایشگاه‌های استان، گفت: علاوه بر آزمایشگاه‌های مراکز درمانی سه آزمایشگاه خصوصی در استان نیز به کیت‌های تشخیص کرونا مجهز شده و این آزمایش‌ها را انجام می‌دهند.

دکتر اینانلو با تاکید بر اینکه روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ تست تشخیص کرونا در آزمایشگاه‌های دولتی استان انجام می‌شود، گفت: در سه آزمایشگاه خصوصی نیز هر کدام ۳۰ تست انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری در مورد وضعیت مراکز نقاهتگاهی در کرج که برای تکمیل فرآیند درمان از آنها استفاده می‌شود، گفت: سه مرکز در کرج پیش بینی شده همچنین یک مرکز در شهرستان فردیس در حال آماده سازی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اضافه کرد: در هر یک از شهرستان استان یک مرکز نقاهتگاهی پیش بینی شده است.

دکتر با تاکید بر اینکه حضور بیماران در مراکز نقاهتگاهی برای تکمیل فرآیند درمان اختیاری است، گفت: پذیرش بیماران در برخی نقاهتگاه‌های استان آغاز شده اما متأسفانه اسقبال خوبی را شاهد نیستیم مردم بیشتر تمایل دارند ادامه دوره درمان را در منزل سپری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار