اتاق اصناف استان البرز در اطلاعیه‌ای آخرین تصمیم‌گیری برای بازگشایی اصناف در شهرستان‌های کرج و فردیس را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۳۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 11 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به مصوبه جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا استان البرز که روزجمعه ۲۲ فروردین ماه برگزار شد، مقرر گردید: شهرستان‌های کرج و فردیس همانند تهران از تاریخ شنبه ۳۰ فروردین اقدام به بازگشایی واحدهای صنفی نمایند. ولیکن در کرج و فردیس  روزانه و به صورت پلکانی برخی از رسته‌های صنفی با رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه فعالیت خواهند داشت.

واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی موظفند با مراجعه به درگاه اطلاع‌ رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، به آدرس اینترنتی salamat.gov.ir ضمن ثبت‌نام در این درگاه، نسبت به دریافت گواهی سلامت، بارکد مربوطه و نصب آن در محل کسب اقدام کنند.

فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای غیر FMCG (غیر سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده)، پاساژ و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه ‌فروشی، طباخی و فست ‌فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا مشمول این طرح نبوده و تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

کلیه واحدهای صنفی در سراسر شهرستان های کرج و فردیس موظفند تا تاریخ اعلام‌شده فوق مطابق مصوبات و بخشنامه‌های ستاد کرونا استان عمل کرده و تحت هیچ عنوان نسبت به بازگشایی واحدهای خود ( به غیر از رسته ها و صنوفی که روزانه جهت بازگشایی در روز بعد اطلاع رسانی می شوند) اقدام ننمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار