نماینده ولی فقیه در تقدیر از تلاش های پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: زحمات پلیس به ویژه در شرایط کنونی عبادت و امر به معروف است.
کد خبر: ۸۳۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 09 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبری پلیس،آیت الله "مصطفی علماء" در دیدار فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اقدامات پلیس در ایام نوروز، اظهارکرد: پلیس در این ایام خدمات مختلف و گسترده ای را به مردم ارائه کرده که جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از مدافعان سلامت، اظهار داشت همدلی و وحدت رویه مسئولان و همراهی مردم در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است که در راستای سلامت مردم انجام می‌شود.

آیت الله علماء با تقدیر از تلاش ها و اقدامات شایسته نیروی انتظامی در طرح مبارزه با شیوع بیماری کرونا از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: اقدامات پلیس در این مدت دو ماهه با روحیه بسیار بالا و ستودنی برای قطع این مهمان ناخواده شایان تقدیر است.

وی با اشاره به کار کار عبادت گونه انتظامی استان در ایام افزود: بخش عظیمی از موفقیت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون حاصل همراهی، همکاری، تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی مدافعان سلامت و امنیت است.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از همکاری آحاد جامعه در طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: پلیس در این ایام سخت و حساس در مبارزه با ویروس کرونا اقدامات موثری را در حوزه های گندزدایی، قرنطینه، کنترل ورودی و خروجی شهرها و ... انجام داده است.

در ابتدای این دیدار سردار "علی اکبر جاویدان" با ارائه گزارشی از عملکرد انتظامی استان گفت: در مدت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، مردم با نیروی انتظامی همراهی و همکاری مناسبی داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش 53 درصد تردد جاده ای تصریح کرد: بت تلاش پلیس راه و راهور در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 74 درصدی تصادفات و 76 درصدی تصادفات فوتی بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت رفت و آمد تنها به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا انجام می شود، گفت: هدف فقط تامین سلامت و امنیت خانواده ها است.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا گفت: انتظامی استان با بسیج امکانات خود به ویژه یگان ویژه تاکنون تعدادی از محلات شهر کرمانشاه و چندین شهرستان استان را ضدعفونی نموده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار