علی بقایی با بیان اینکه به منظور ایجاد نشاط اجتماعی در محلات ۱۲ گروه سرود با همکاری دستگاه‌های فرهنگی در ۱۲ مجتمع مسکونی برنامه اجرا می‌کنند گفت: مردم از پنجره منازل خود این گروه سرود را که با موضوع نیمه شعبان و امام زمان (عج) برنامه خواهند داشت، مشایعت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۳۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 07 April 2020
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: برنامه‌های ویژه سالروز منجی عالم بشریت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، بقایی با اشاره به در پیش بودن سالروز میلاد منجی عالم بشریت اظهار کرد: در شرایط فعلی درگیر کرونا هستیم، اما برنامه‌های نیمه‌شعبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی گفت: از جمله این برنامه‌ها که با هماهنگی هیات امنای مساجد برگزار خواهد شد پخش مولودی از بلندگو‌های مساجد در دو روز چهاردهم و پانزدهم ماه مبارک شعبان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دعای و فرج و دعای هفتم صحیفه سجادیه نیز از بلندگوی مساجد پخش خواهد شد افزود: برخی از مساجد در شب نیمه شعبان در محدوده بیرونی مسجد نورافشانی و آذین‌بندی را در برنامه دارند.

وی ادامه داد: بسته‌های بهداشتی، حمایتی و ذبح قربانی در برخی از پایگاه‌های بسیج بین خانواده‌های نیازمند و همسایگان مسجد توزیع می‌شود.

بقایی با بیان اینکه به منظور ایجاد نشاط اجتماعی در محلات ۱۲ گروه سرود با همکاری دستگاه‌های فرهنگی در ۱۲ مجتمع مسکونی برنامه اجرا می‌کنند گفت: مردم از پنجره منازل خود این گروه سرود را که با موضوع نیمه شعبان و امام زمان (عج) برنامه خواهند داشت، مشایعت خواهند کرد.

وی یکی دیگر از برنامه‌های ویژه نیمه‌شعبان را آذین‌بندی فضای بیرونی حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و مساجد با همکاری بسیجیان عنوان کرد و گفت: هماهنگی لازم با شهرداری انجام شده تا آذین بندی شهر به صورت جدی پیگیری شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: توزیع نذورات، بسته‌های بهداشتی و غذایی در محلات نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر مردم در خانه‌ها به سر می‌برند مسابقه کتابخوانی به صورت غیر حضوری با دو عنوان کتاب که نیمه شعبان آغاز و تا نیمه رمضان ادامه دارد برگزار می‌شود.

بقایی اظهار کرد: کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» به مناسبت شهادت سردار حاج میرزا سلگی و «من قاسم سلیمانی هستم» به مناسبت شهادت سردار سلیمانی برای مسابقه کتابخوانی انتخاب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار