کد خبر: ۸۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 26 August 2015

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برگزاری نشست فعالان بخش صنعتی و انجمن‌های تخصصی در البرز خبر داد.

رامین ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در هفته دولت، اظهار داشت: برخی برنامه‌ها از سوی ریاست جمهوری ابلاغ شده که در این راستا ستادی به نام ستاد بزرگداشت هفته دولت در سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی در این ستاد تدوین شده که مبنای آن بر اساس ابلاغیه ریاست جمهوری به استانداری‌ها است، افزود: برخی برنامه‌های این سازمان همزمان با برنامه‌های استانداری البرز است و به عنوان مثال بازخورد نظرات مردم در بخش‌های مختلف در دیدارهای مردمی استاندار گنجانده شده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری، بیان کرد: در شهرستان‌هایی که امکانات لازم مهیا است، افتتاح این واحدها در دستور کار استاندار و مدیران‌کل استانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه نشست با اهالی بخش صنعت، معدن و تجارت و نیز فعالان بخش اقتصادی هفته آینده در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می‌شود، گفت: برگزاری جشن‌های پرسنل سازمان و نشست‌های ویژه انجمن‌های تخصصی نیز به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و نیز هفته دولت در صورتی که زمان کافی برای برگزاری وجود داشته باشد، انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار