علیرضا حسن پور از تشکیل ۴۴۶ پرونده تخلف برای اصناف مختلف خبر داد و افزود: ۷۳۹ مورد از بازرسی‌ها مربوط به طرح مقابله با کرونا و از مراکزی، چون داروخانه‌ها، تجهیزات پزشکی‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی، بهداشتی بوده که ۲۱۹ واحد صنفی متخلف شناخته شده‌اند.
کد خبر: ۸۳۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 06 April 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با اجرای طرح مقابله با کرونا ۳۶ هزار عدد انواع اقلام بهداشتی از اصناف همدان کشف شده است.

به گزارش تسنیم، حسن پور اظهار داشت: از اسفند ۹۸ طرح مقابله با کرونا و طرح نوروزی برای نظارت بر اصناف همدان اجرا و به ۱۴۱۷ واحد صنفی سرکشی شده است.

وی از تشکیل ۴۴۶ پرونده تخلف برای اصناف مختلف خبر داد و افزود: ۷۳۹ مورد از بازرسی‌ها مربوط به طرح مقابله با کرونا و از مراکزی، چون داروخانه‌ها، تجهیزات پزشکی‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی، بهداشتی بوده که ۲۱۹ واحد صنفی متخلف شناخته شده‌اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان اعلام کرد: عمده تخلفات، گران‌فروشی اقلام بهداشتی بوده و ۵ واحد صنفی هم پلمب شده است.

حسن پور با اشاره به اقلام اکتشافی بیان کرد: در بازرسی‌ها ۱۷ هزار عدد انواع دستکش، نزدیک به ۷ هزار عدد ماسک و نزدیک به ۱۲ هزار عدد انواع اسپری و مواد ضدعفونی‌کننده کشف شده است.

وی گفت: بخشی از اقلام اکتشافی که قابلیت استفاده در مراکز درمانی را داشته به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و بقیه با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در بازار توزیع شده است.

حسن پور با دعوت از مردم برای کمک به اجرای بهتر طرح مقابله با کرونا تأکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع داده یا با اداره کل تعزیرات حکومتی همدان به شماره ۳۲۵۲۳۱۶۱ تماس بگیرند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار